درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27915صفحه نخست » یکشنبه، 10 بهمن 1395 - 11:00
تقویت حضور در فضای مجازی به جای فیلترینگ
معاون وزیر ارتباطات از افزایش شاخص‌های تقریبی دسترسی به شبکه طی چهار سال اخیر در کشور خبر داد و گفت: شاخص‌های دسترسی شبکه در کشور ما بین ۷ تا ۱۰ برابر شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون وزیر ارتباطات از افزایش شاخص‌های تقریبی دسترسی به شبکه طی چهار سال اخیر در کشور خبر داد و گفت: شاخص‌های دسترسی شبکه در کشور ما بین ۷ تا ۱۰ برابر شده است. امیرحسین دوایی در افتتاحیه سومین جشنواره تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته بر اهمیت ایجاد اکوسیستم سرمایه‌گذاری در راستای فناوری‌های کشور تاکید کرد و گفت: طی سال‌های اخیر ظرفیت انتقال دیتا در شبکه داخلی ما به ۴ترابایت افزایش یافته که البته طی چند ماه آینده این میزان به ۱۰ترابایت نیز خواهد رسید؛ ضمن اینکه در فضای ICT کشور نیز حرکت‌هایی درون‌اکوسیستمی که با حمایت‌های دولتی و همکاری بخش خصوصی به وجود آمده، شکل گرفته است.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات تصریح کرد: امروزه شاهد شکل‌گیری شرکت‌هایی در این حوزه فناوری هستیم که شاید ایده‌ای نوآورانه ندارند اما توانسته‌اند ایده‌های نوآورانه جهانی را بومی‌سازی کنند و در سطح ملی به اجرا بگذارند. لذا می‌توان به این نتیجه رسید که زیرساخت‌های لازم و اکوسیستمی که شاید کامل نباشد، اکنون برای شروع این بخش وجود دارد اما قطعا ما نیازمند ایجاد نکاتی برای پایداری این بخش‌ها هستیم. دوایی تغییر فضای کاربری فناوری را یک الزام در دنیای امروز خواند و گفت: امروزه ماهیت کسب و کارهای جدید تغییر یافته است لذا صرفا خرید و فروش در فضای دیجیتالی کافی نیست و باید این قسمت را گسترش داد اما از آنجا که سرزمین فضای مجازی مربوط به دیتاها و اطلاعات است، باید این سرمایه‌ها را حفظ کرد. این در حالی است که ما امروز در کشور خودمان فضایی برای هویت‌یابی کاربران ایرانی نداریم و این هویت‌یابی از طریق سیستم‌هایی نظیر گوگل یا فیس بوک انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز وقتی کاربر ایرانی از نرم‌افزاری مثل اسنپ استفاده می‌کند، ناچار است که از مبنای گوگل مپ بهره‌مند شود که قطعا هویت ایرانی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و از نکات بسیار پیچیده است و از تاکید بر فیلتر کردن محتواهای نامناسب بسیار مهم‌تر است. معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در راستای توسعه فناوری کشور ما باید در سه بخش هویت‌یابی، اطلاعات مکانی و ورود به نرم‌افزارهای موتور جست‌وجو و پیام‌رسان‌ها وارد شویم، زیرا این مباحث به‌صورت کلی زیرساخت‌های فضای فناوری را شکل می‌دهند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3970

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد