درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:27   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27899صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 10 بهمن 1395 - 07:56
پای لنگ اخلاق، اعتماد و صداقت در روابط عمومی
نوشته شده توسط Denise Bortree - می توانیم ارزش صداقت و درستی را در مواجهه و برخورد با عموم مردم درک کنیم. از طریق روابط روشن و درست می توانیم به تقویت روابط ادامه دهیم، اعتماد عموم مردم را بدست بیاوریم و اهمیت صداقت در روابط را تقویت کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این آخر هفته شاهد بودیم که سخنگوی کاخ سفید اطلاعات غلطی را ارائه داد و پس از آن رسانه ها را برای گزارش واقعیات سرزنش کرد. این موضوع بلافاصله بعد از واکنش شدید به اخبار دروغی در رسانه های اجتماعی که باعث افزایش شک و تردید شده و باعث سردرگمی در مردم شده است، اتفاق افتاد. من گمان می کنم که این موضوع نادیده گرفتن پر سرو صدای حقیقت با کم کردن سطوح اعتماد در رسانه ها، دولت و تجارت آن چنان که در فشارسنج اعتماد ادلمن نشان داده شده است، مرتبط است.


به عنوان مدیر مرکز آرتور دابلیو پیج برای درستی در ارتباطات عمومی در دانشگاه Penn State، من این موضوع را مورد توجه قرار داده ام، و تمایل دارم که سه روش که می تواند به بازگرداندن احترام به صداقت و درستی در ارتباطات کمک کند، ارائه دهم:


1) در پیگیری صداقت تسلیم نشوید.
بیایید خودمان را در بالاترین استانداردهای صداقت در نظر بگیریم، بدون توجه به اینکه دیگران چه می کنند. این بدان معناست که در تصمیم گیری هایمان شفاف باشیم و صداقت در اولویت کار ما قرار داشته باشد، و آنچنان که آرتور دابلیو پیج اشاره می کند: «حقیقت را بگوئید» و «آن را با عمل ثابت کنید.»


ما استانداردهای اخلاقی داریم بنابراین بیائید نگاه دوباره ای به آنها داشته باشیم. آنها ما را به سمت «حفاظت و پیشرفت جریان آزاد اطلاعات درست و قابل اعتماد هدایت می کنند، از تضاد علایق دور می مانند و اطلاعاتی را آشکار می کنند که عموم مردم نیاز دارند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند.


2) از دیگران توقع داشته باشید که صادق باشند.
فراتر از استانداردهای شخصی، بیایید تا از کارمندان خودمان، شرکای مان، مدیریت و سهامداران بخواهیم که صداقت و درستی داشته باشند. با ارزش نهادن به صداقت و رد کردن پذیرش اطلاعات غلط در جامعه از دیگران، ما اهمیت حقیقت را در سازمان های مان و در جامعه خودمان تقویت می کنیم. اصول آرتور دابلیو پیج به ما یادآوری می کنند که: «شخصیت واقعی یک تشکیلات اقتصادی توسط مردم آن بیان می شود.» و این به معنی تنظیم استانداردها برای صداقت و درستی برای تمام افراد وابسته به آن سازمان است.


اخیراً من تحقیقی را به انجام رساندم در مورد آموزش اخلاق در شرکت های روابط عمومی و چیزی که بارها و بارها در مصاحبه ها شنیدم این بود که اخلاق از بالا (رأس امور) آغاز می شود. کارمندان رفتارهایی را می پذیرند که آنها را در مدیران و رهبران شان ببینند همچنین من متوجه شدم که برخی آژانس های روابط عمومی، سنجش های صداقت و اخلاق را در بازبینی های سالانه از کارمندان شان اعمال کرده اند. اخلاق تبدیل به چیزی ورای یک کد رفتاری می شود بلکه نسبتاً طرح قابل اجرایی برای ارزیابی و ارتقاء رفتارهای اخلاقی است.


3) از متخصصینی که صداقت را در روابط عمومی اجرا می کنند، تجلیل کنید.

سازمان هایی از جمله IPR به رهبران برجسته خود در حوزه روابط عمومی افتخار می کنند. من معتقدم که ما باید به پیدا کردن مدل هایی از صداقت در روابط عمومی ها و حوزه های روزنامه نگاری ادامه دهیم و آنها را به عنوان نمونه هایی برای داشتن اشتیاق در این حوزه ها معرفی می کنیم.


با درک اینکه چگونه دیگران با معضلات اخلاقی مبارزه کرده اند و انتخاب های درستی انجام داده اند یا از انتخاب های شان آموخته اند، ما می توانیم راه پیش روی خودمان را ببینیم. در مرکز پیج ما در شش ماه گذشته تلاش کردیم تا یک جایزه سالانه را تهیه کنیم، جایزه فوستر برای صداقت در روابط عمومی، که به افتخار مؤسس شرکت لاری فوستر نامگذاری شده است.


اگر ما با تعریف انجمن روابط عمومی آمریکا از روابط عمومی به عنوان «یک فرآیند ارتباطی استراتژیک که روابط سودمند متقابل را بین سازمان ها و عموم مردم می سازد.» قبول کنیم، پس می توانیم ارزش صداقت و درستی را در مواجهه و برخورد با عموم مردم درک کنیم. از طریق روابط روشن و درست می توانیم به تقویت روابط ادامه دهیم، اعتماد عموم مردم را بدست بیاوریم و اهمیت صداقت در روابط را تقویت کنیم.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد