درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:58   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27824صفحه نخست » روابط عمومی بحرانیکشنبه، 3 بهمن 1395 - 15:26
توییترِ ترامپ معنای جدیدی از "ارتباطات بحران" ایجاد نمود
TOLEDO، Oh. WNWO - بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همانطور که می دانیم، 140 کاراکتر توئیتر می تواند گاها آسیب های جدی به شهرت و اعتبار یک شرکت بزند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، "جنرال موتورز در حال ارسال مدل مکزیکی ساخته شده از ماشین Chevy Cruze به داخل ایالات متحده از طریق نمایندگی های خودرو معاف از مالیات می باشد. آن را در داخل آمریکا بساز یا یا مالیات سنگین پرداخت کن!"


این چیزی است که دونالد ترامپ در سوم ژانویه توییت نموده است، با تهدید جنرال موتورز برای واردات ماشین شورولت کروز (Chevrolet Cruze) از مکزیک. تنها پس از حدود دو ساعت از این اتفاق، GM در طی بیانیه ای اظهار کرد که: آن ها فقط تعداد کمی از نوع هاچ‌بک این ماشین را از مکزیک وارد کرده اند و این که نوع سدان این خودرو در کلیولند ساخته می شود.
یک مثال از ارتباطات بحران در بهترین حالت آن.


Courtney McKrimmon، مسئول ارشد روابط عمومی و سرپرست اکانت شرکت Communica Inc می گوید: "ما همیشه می گوییم این مهم نیست که شما وارد یک بحران بشوید، بلکه موضوع مهم آن است که این بحران چه زمان و از چه نوع است".


Courtney McKrimmon با موسسه بین المللی بازاریابی یکپارچه Communica می گوید، بحران ها در طول سال ها تکامل یافته اند. در سال های گذشته، یک طوفان یا رسوایی یک مدیر عامل به عنوان یک بحران در نظر گرفته می شد، اما امروزه یک بحران می تواند در قالب یک توییت اتفاق افتد.


او می گوید که شما باید در کم ترین زمان ممکن و به سرعت واکنش نشان دهید، و با در نظر گرفتن حقیقت و بدون دخیل کردن احساسات، پاسخ دهید. امروزه، در این چرخه خبری 24 ساعته، موسسات بایستی یک طرح و برنامه ارتباطات بحران با توجه موقعیت و به صورت یک چهره عمومی داشته باشند.


McKrimmon می گوید: "وقتی که آن شخص می گوید در مورد شرکت شما چیزی نادرست است و این مسئله تا سطح ملی بالا می رود یا زمانی که یک بحران رخ می دهد، شما می دانید که پیش چه کسی باید بروید. شما می دانید چگونه مسائل را به نفع خود تغییر دهید و می دانید که چگونه پاسخ های خود را به سرعت و به طور موثر به دست آورید".
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد