درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27785صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 1 بهمن 1395 - 16:30
اگر پلاسکو روابط عمومی داشت؟!؟!
حسن خسروی – مدرس دانشگاه - آیا شایسته نبود که ساختمان پلاسکو با بیش از 500 مغازه و کارگاه یک واحد روابط عمومی داشته باشد؟ اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت؛ خبر رسانی بهتر و دقیق تر بود و نیروهای امدادی بهتر مطلع می شدند که داستان چیست؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیا شایسته نبود که ساختمان پلاسکو با بیش از 500 مغازه و کارگاه یک واحد روابط عمومی داشته باشد؟ اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت؛ خبر رسانی بهتر و دقیق تر بود و نیروهای امدادی بهتر مطلع می شدند که داستان چیست؟

 

این هم غفلت از روابط عمومی. روابط عمومی چشم و چراغ سازمان و دار و ندار یک سازمان است و اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت قطعا از شدت تالمات و خسارات کاسته می شد؟

 

چرا هر پاساژ و مرکز خرید و چرا اساسا هر جایی که محل تجمع و حضور آدمیان است روابط عمومی ندارد؟ مگر روابط عمومی غیر از حکومت بر دلهاست؟ ای مدیران جامعه؛ به روابط عمومی اهمیت بدهید روابط عمومی؛ حلقه پیوند و نسخه شفابخش دردهاست آنرا دریابید.

 

اگر پلاسکو روابط عمومی داشت از همان لحظات شروع فاجعه و حادثه همگان را بیدار و هوشیار می کرد حساس می کرد و پای کار می اورد. روابط عمومی سنگ همه را به سینه م یزند و متاسفانه عده ای در مقابل به سینه او سنگ می زنند؟!؟!

 

اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت مردم را بجای عکاسی و تماشا دور هم جمع می کرد هدایت می کرد سازماندهی می کرد و از تهدید؛ فرصت می ساخت تا همه مشارکت کنند برای مدیریت بحران. آیا این کم چیزی است؟

 

 اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت حتما شرایط فرق می کرد حتما زیانها کاهش پیدا می کرد.

 

اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت چه بسا یک آتش نشان دیگر سالم و زنده به آغوش خانواده برمی گشت و این از روابط عمومی بر می اید. عزیزان من! روابط عمومی جان بخش است امید آفرین است. شتاب دهنده و کارگشاست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد