درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2777صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 1 فروردین 1392 - 14:53
برنامه روابط عمومی برای سال جدید
مخاطبان دیگر از روابط عمومی راضی نیستند و از کمی گرایی ها، پزهای روشنفکرانه، اداهای حرفه ای، محافظه کاری ها، مختصر سازی ها و روزمرگی دیگر دل خوشی ندارند. «بعدش چه؟» سوالی است که همه می پرسند.
  

سال نو مبارک

شارا- مطمئناً شما هم معتقدید که باید در پایان هر سال بازنگری دقیقی از کارها بشود. ما به دوره آنچه که بر همکارمان گذشت پرداختیم. روی برنامه های سالانه برای سال جدید کار کردیم و با در نظر گرفتن برنامه ها، پیروزی ها و شکست ها، سربالایی ها و سراشیبی ها را سنجیدیم و در پایان همگی به یک نتیجه یکسان رسیدیم: اینکه همکاران و مخاطبان دیگر از روابط عمومی راضی نیستند و از کمی گرایی ها، پزهای روشنفکرانه، اداهای حرفه ای، محافظه کاری ها، مختصر سازی ها و روزمرگی دیگر دل خوشی ندارند. «بعدش چه؟» سوالی است که همه می پرسند.
 

 ... ما همیشه می دانستیم که نه تنها باید به نیازهای روابط عمومی مخاطب توجه کنیم، بلکه باید اهداف کاری و نیازش در دستیابی به مخاطبان گوناگون را نیز درک کرده سیاست ارتباطی ایجاد کنیم که جامع نگرانه تر باشد. پس جستجوها و آگاهی کاری بسیاری لازم بود تا در سیاست کاری گنجانده شود که به مخاطب دیدگاهی از آنچه می بایست انتظار داشته باشد بدهد. سیاست کاری تنها درک ما از بازار، مخاطبانش، محصولات و خدماتش را منعکس نمی کند، بلکه به مخاطب نشان می دهد که ما چگونه به اهداف مان می رسیم. بدین ترتیب سیاست ارتباطات شامل سیاست روابط عمومی نیز می شود و همچنین آن را به پله بعدی روابط عمومی سوق می دهد.  روابط عمومی به سرعت به سمت مفهوم بشردوستانه پیش می رود، و ابزاری حیاتی برای رسیدن به مخاطب اساسی نیز هست و ما نیز در این راه در سطوح گوناگون محلی، منطقه ای، ملی و جهانی مشغول به کار هستیم.

حالا چرا نگرانیم؟ ... زیرا این سطح از سیاست های روابط عمومی پیشرفته باید در حوزه کار نیز تجربه شود که متاسفانه نمی شود. فقر استعداد به شدت وجود دارد که این گاهی استاندارد اجرا را پایین آورده انتقال از مرحله طرح به مرحله عمل را دچار وقفه می سازد. درک فرضیه های اساسی ارتباط بسیار حیاتی است و ما در حال حاضر خیلی مطمئن نیستیم که بچه های روابط عمومی به عمق کافی در این دانش برای بردن روابط عمومی به مرحله بعد رسیده باشند. می توان منابع را در خانه برای درک آغاز یک فن آوری جدید و تسریع نوآوری ارتباطات به کار برد. ... اما فرضیه های ارتباطات که توسط هارولد لاس ول و مارشال مک لوهان آورده شده امروزه بسیار پرکاربرد است و باید این فرضیه ها را برای درک فن آوری امروزی و نوآوری به کار برد و آنها را وارد سیاست های ارتباطات کرد تا بتوان روابط عمومی را ارتقا بخشید.
 

شاید راجع به سال جدید بد قضاوت کرده باشیم. ما مخاطبانی داریم که نه تنها مغزهای رسانه ها هستند بلکه روح ارتباط را هم درک کرده اند، می دانند که آخرسر مخاطب شان چه می خواهد و با مطالب پیش پا افتاده راجع به روابط عمومی راضی نمی شود ... و چرا این خبر خوبی است؟


شاد باشید و سال نوی خوبی داشته باشید،

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد