درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27765صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 5 بهمن 1395 - 09:19
افت سطح اعتماد به مدیران ارشد اجرائی به پایین ترین میزان خود در تمام ادوار
گزارش جهانی توسط آژانس روابط عمومی ادلمن نشان دهنده بروز بحران اعتماد عمومی در چهار بخش عمده می باشد: تجارت، رسانه ها، دولت و سازمان های غیر دولتی (NGO ها.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گزارش جهانی توسط آژانس روابط عمومی ادلمن نشان دهنده بروز بحران اعتماد عمومی در چهار بخش عمده می باشد: تجارت، رسانه ها، دولت و سازمان های غیر دولتی (NGO ها.


ادلمن، 33000 نفر را در 28 کشور از طریق یک نظرسنجی آنلاین مورد پرسش قرار داد.


در این نظرسنجی فقدان اعتماد حیرت آوری به رهبری ها در میان پاسخ دهندگان دیده شد، و 63 درصد پاسخ دهندگان به نظرسنجی ادعا کردند که مدیران ارشد اجرائی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و یا اعتبار آن ها بسیار اندک می باشد. اعتبار مدیران ارشد اجرائی در سطح جهانی به واسطه 12 مسئله در سال جاری تضعیف شده، و به پایین ترین مقدار خود در تمام ادوار گذشته، یعنی 37 درصد، رسیده است. 60 درصد از پاسخ دهندگان بیان نمودند که "به شخصی مثل خود" اعتماد دارند، که هم‌تراز با اعتماد به یک کارشناس فنی یا علمی است.


ریچارد ادلمن، مدیر عامل آژانس ادلمن، پیش از انتشار گزارش، به CNBC می گوید:"اعتماد به مدیران ارشد اجرائی، کاهش یافته، و من فکر می کنم دلیل آن به بحث جبران خسارت بر می گردد و چون مردم نا امید شده اند".


"آن ها از مدیران ارشد اجرائی می خواهند تا به پر کردن سوراخ (کاستی های زندگی شان) کمک کنند؛ آن ها افراد بیشتری را شبیه (مدیر عامل شرکت یونیلور) پال پولمن یا (مدیر عامل مستعفی شرکت استارباکس) هوارد شولتز، می خواهند. آن ها افرادی را می خواهند که بدانند هر تجارتی یک مسئولیت اجتماعی دارد".


ادلمن اضافه می کند که صحبت او در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت ها نیست، بلکه در مورد این مسئله است که "در مواجهه با اتوماسیون و یا تجارت، چه اتفاقی برای من (به عنوان یک کارمند) خواهد افتاد."


این گزارش پیشنهاد می کند که بایستی تمرکز بیشتری بر کارکنان در تجارت داشت. امرزه، عموم مردم بیش از آن که به مدیران عامل، مدیران ارشد و سایر افراد در رأس اعتماد داشته باشند، کارکنان عادی را به عنوان مورد اعتماد ترین سخنگویان در برقراری ارتباط در مورد دورنماهای صنعت، تلاش های نوآورانه، و شیوه های کسب و کار، می شناسند.


بر اساس این بررسی، 38 درصد اعتماد کارکنان به مسائل مربوط به درآمد مالی و عملکرد اجرایی بود، در مقابل 20 درصد اعتماد به مدیر عامل شرکت.


ادلمن می گوید: "شرکت ها در آخرین مرحله با کارمندان خود صحبت می کنند، و این یک اشتباه احمقانه است. اگر شما به داده ها نگاهی بیاندازید، می بینید که مدیر عامل شرکت تنها نیمی از اعتبار سایر تمامی موضوعات مرتبط با کارمند را داراست".

 

ادلمن ادامه می دهد، که او می تواند یک تجارت را توصیه کند به این مسئله که " از کارکنان خود استفاده کنید، اجازه دهید آن ها در مورد آنچه در جریان است بدانند و با آن ها صادقانه صحبت کنید. "
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد