درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27763صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 4 بهمن 1395 - 08:30
فرانسه غیر قابل اطمینان ترین کشور در جهان است: نظرسنجی بزرگ ترین موسسه روابط عمومی در جهان
بر اساس یک نظرسنجی فراگیر توسط ادلمن بزرگ ترین موسسه روابط عمومی در جهان، مشخص شد که فرانسه توسط مردم خود به عنوان غیرقابل اطمینان ترین کشور مطرح است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس یک نظرسنجی فراگیر توسط ادلمن بزرگ ترین موسسه روابط عمومی در جهان، مشخص شد که فرانسه توسط مردم خود به عنوان غیرقابل اطمینان ترین کشور مطرح است.


به گزارش شارا به نقل از cnbc و بر اساس بررسی 2017 ادلمن، 72 درصد از مردم فرانسه موافقند که سیستم رسمی و سازمانی کشورشان سبب شکست آن ها، و قرار گرفتن این کشور در آخرین جایگاه در کنار کشور همسایه ایتالیا، شده است.


پدیده مهاجرت به داخل این کشور، جهانی شدن و نزول ارزش های اجتماعی، به عنوان اصلی ترین زیر بنای این نتایج منفی، مطرح بوده و پرده از احساسات بسیار مأیوس کننده پیش از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در بهار امسال بر می دارد.

این پژوهش نسبت به این مسئله هم در فرانسه و هم در سایر کشورهایی که در آن سرخوردگی عمومی افزایش یافته است، هشدار می دهد.


"کشورهایی که عدم اعتماد به سیستم را با یک ترس اجتماعی عمیق در ترکیب با هم دارند، مانند فرانسه، ایتالیا، آفریقای جنوبی، ایالات متحده و مکزیک، نامزدهای پوپولیست (عوام گرا، توده گرا) را انتخاب می کنند و یا به سمت آن ها تغییر جهت خواهند داد."


این ناامیدی همچنین به فراتر از حداقل حق رأی به عناصر بهتر در جامعه فرانسه گسترش می یابد. در حالی که تنها بخش اندک 38 درصدی از اعتماد جمعی به موسسات در فرانسه وجود دارد، تنها 56 درصد از این افراد به عنوان "افراد آگاه" همچنان ایمان خود را به نهادهای مشابه حفظ کرده اند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد