درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27727صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 دی 1395 - 00:48
معاون روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: دستگاه‌های اجرایی با اطلاع‌رسانی دقیق خط دشمن را کمرنگ کنند
معاون مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون ضعیف بوده است، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع‌رسانی دقیق خط دشمن را کور و کمرنگ کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون ضعیف بوده است، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع‌رسانی دقیق خط دشمن را کور و کمرنگ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباسعلی بهاری ظهر امروز در گردهمایی روابط عمومی‌ها، کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی دقیق یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌هاست و باید برای خدماتی که به مردم ارائه می‌شود اطلاع‌رسانی خوبی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون ضعیف بوده است، گفت: برخی‌ از رسانه‌های خارجی و حتی داخلی می‌خواهند به دلیل برجام عملکرد دولت تضعیف و ناکارآمد کنند که دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع‌رسانی دقیق خط دشمن را کور و کمرنگ کنند.

معاون مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار خراسان جنوبی افزود: دولت یکی از بزرگ‌ترین آرمان‌های نظام است و دشمنان می‌خواهند با تخریب دولت به اهداف خود برسند.

بهاری تصریح کرد: مسؤولان باید در تمام مراسم خود در ایام دهه فجر از مردم دعوت کنند و این مراسم نباید تنها دولتی و حکومتی باشد بلکه باید به صورت مردمی برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید ارتباطی دوسویه بین مدیران و مردم برقرار شود، ادامه داد: مسؤولان همواره باید در کنار مردم باشند و مردم نباید گمان کنند که مدیران از آنها جدا شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد