درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 22:03   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 277صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 22 فروردین 1391 - 14:18
دکتر ایله ای فعالیت های آموزشی خود را تشریح کرد
این دوره های آموزشی با رویکردی علمی و کاربردی و در جهت عملی کردن مفاهیم علمی روابط عمومی در روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی با استقبال همراه بوده است. یکی از نکات قابل توجه حضور 50 درصدی مدیران و کارشناسان بخش خصوصی در این دوره های آموشی بوده است که توسعه روابط عمومی و توجه به آموزش روابط عمومی در بخش خصوصی را نشان می دهد.
  

 اخبار- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا):

 شارا- بیش از 1500 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان های دولتی و شرکت های بخش خصوصی در 50 دوره و سمینار آموزشی دکتر احمد یحیایی ایله ای شرکت کردند.

دکتر احمد یحیایی ایله ای با اعلام این مطلب، افزود: 40 درصد از این دوره های آموزشی در ارتباط با تشریفات، 20 درصد درباره مدیریت روابط عمومی، 20 درصد در زمینه ارتباطات اثربخش و 20 درصد سایر موضوعات مرتبط با ارتباطات و روابط عمومی از جمله مهارت های ارتباطی، فنون خبرنویسی، فنون تبلیغات و فنون مشتری مداری بوده است.

وی با اشاره به این موضوع که میزان رضایت از محتوا و ارایه این دوره ها و سمینارها بیش از 80 درصد بوده است، اظهار داشت: این دوره های آموزشی با رویکردی علمی و کاربردی و در جهت عملی کردن مفاهیم علمی روابط عمومی در روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی با استقبال همراه بوده است.

ایله ای در مورد ویژگی های این دوره گفت: یکی از نکات قابل توجه حضور 50 درصدی مدیران و کارشناسان بخش خصوصی در این دوره های آموشی بوده است که توسعه روابط عمومی و توجه به آموزش روابط عمومی در بخش خصوصی را نشان می دهد.

وی در همین زمینه ادامه داد: برگزاری 60 درصد از دوره های آموزشی مذکور در شهرستان ها نشانگر توجه استان ها به آموزش علمی روابط عمومی است.

گفتنی است برای تقویت علمی این سمینارها و دوره های آموزشی بیش از 2000 نسخه از کتب تالیف شده دکتر یحیایی ایله ای در بین فراگیران توزیع شده است.

دکتر یحیایی ایله ای طی ده سال اخیر بعنوان مدرس روابط عمومی در بیش از 300 دوره آموزشی فعالیت داشته است و تاکنون ده جلد کتاب از وی درباره موضوعات تخصصی روابط عمومی منتشر شده است.

همچنین سایت آموزش روابط عمومی www.yahyaee.com طی چهار سال اخیر نیز توسط وی راه اندازی و مدیریت شده است. این سایت حاوی مجموعه ای از علمی ترین و کاربردی ترین مقالات روابط عمومی به زبان فارسی است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد