شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سبد رسانه ای خود را از بین هزاران رسانه در ده ها دسته بندی مختلف انتخاب و تکمیل نمایید
همواره انتخاب بهترین و موثرترین رسانه ها برای انتقال پیام از دغدغه های متخصصان روابط عمومی بوده است. هم اکنون طیف گسترده ای از رسانه ها شامل رسانه های محیطی، رسانه های چاپی، رسانه های دیجیتال مانند وبسایت ها و برنامه های کاربردی موبایل، پیامک، تلفن ثابت، رسانه های ارتباط جمعی، شبکه های اجتماعی و حمایت از کارزارها در قالب مسئولیت های اجتماعی، هدایای تبلیغاتی و ... برای انتقال پیام در دسترس است. اما چه ترکیبی از این رسانه ها بهترین نتیجه را برای اهداف روابط عمومی در داخل و خارج از سازمان به ارمغان می آورد؟ مدیران روابط عمومی و تبلیغات و بازاریابی همواره با سئوالات زیر روبه رو هستند:
آیا اطلاع رسانی ما اثربخش و بهینه هستند؟ آیا هزینه های اطلاع رسانی ما را به اهداف سازمانی می رساند؟ آیا بهترین رسانه برای مخاطبین را انتخاب کردیم؟ آیا امکان مقایسه بین دو رسانه مختلف اطلاع رسانی و تصمیم هزینه ـ فایده بین آنها وجود دارد؟ آیا اثر اطلاع رسانی و تبلیغات ما بر جایگاه مان در افکار عمومی، فروش یا خوشنامی برند موثر بوده و اگر بوده چقدر؟
ادپرتال برای جواب به دغدغه پیش گفته آمده است، ما برآنیم تا با دراختیار گذاشتن یک پرتال جامع از رسانه ها در کلیه دسته ها، بررسی، مقایسه و انتخاب رسانه ها را برای مدیران و متخصصان روابط عمومی آسان کنیم.
ادپرتال جامع ترین بانک اطلاعاتی تبلیغات و روابط عمومی در ایران است.
ادپرتال کلیه رسانه های دیجیتال و محیطی و نشریات چاپی و شبکه های اجتماعی و همایش ها و رویدادها و رسانه های جمعی و ... را شامل می شود و برای اولین بار بازارگاهی تخصصی را برای تسهیل انتخاب رسانه تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب و مقایسه قیمت ها و شاخص های اثربخشی رسانه ها در اختیار مدیران فروش، بازاریابی و تبلیغات، مسئولین روابط عمومی و بطور کلی صاحبان کسب و کاری که نیاز به تبلیغات و اطلاع رسانی موثر دارند، فراهم آورده است. مشاوران ادپرتال آماده اند تا با هر بودجه ای که برای تبلیغات دارید بهترین رسانه را به شما پیشنهاد دهند و شما را یاری کنند تا با انتخاب محتوای مناسب و موثر به اهداف تبلیغات و اطلاع رسانی و روابط عمومی خود برسید.
روابط عمومی شما هر میزان بودجه و هر هدفی که داشته باشد، می تواند رسانه ای را در ادپرتال بیابد.
امروزه روابط عمومی ها در شرایط متفاوتی از نظر بودجه قرار دارند و مدیران ارشد به دنبال رسیدن به اهداف روابط عمومی با هزینه کردن بهینه بودجه هستند. هر روز رسانه های جدیدی برای استفاده روابط عمومی ها به عرصه می آیند و بسیاری از رسانه های قدیمی اما موثر به سبب روزمرگی مغفول می مانند.
|