درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27669صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 27 دی 1395 - 09:51
ادپرتال همراه و یاور مدیران روابط عمومی و بازاریابی
امروزه روابط عمومی ها در شرایط متفاوتی از نظر بودجه قرار دارند و مدیران  ارشد به دنبال رسیدن به اهداف روابط عمومی با هزینه کردن بهینه بودجه هستند. هر روز رسانه های جدیدی برای استفاده روابط عمومی ها به عرصه می آیند و بسیاری از رسانه های قدیمی اما موثر به سبب روزمرگی مغفول می مانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سبد رسانه ای خود را از بین هزاران رسانه در ده ها دسته بندی مختلف انتخاب و تکمیل نمایید


همواره انتخاب بهترین و موثرترین رسانه ها برای انتقال پیام از دغدغه های متخصصان روابط عمومی بوده است. هم اکنون طیف گسترده ای از رسانه ها شامل رسانه های محیطی، رسانه های چاپی، رسانه های دیجیتال مانند وبسایت ها و برنامه های کاربردی موبایل، پیامک، تلفن ثابت، رسانه های ارتباط جمعی، شبکه های اجتماعی و حمایت از کارزارها در قالب مسئولیت های اجتماعی، هدایای تبلیغاتی و ... برای انتقال پیام در دسترس است. اما چه ترکیبی از این رسانه ها بهترین نتیجه را برای اهداف روابط عمومی در داخل و خارج از سازمان به ارمغان می آورد؟ مدیران روابط عمومی و تبلیغات و بازاریابی همواره با سئوالات زیر روبه رو هستند:


آیا اطلاع رسانی ما اثربخش و بهینه هستند؟ آیا هزینه های اطلاع رسانی ما را به اهداف سازمانی می رساند؟ آیا بهترین رسانه برای مخاطبین را انتخاب کردیم؟ آیا امکان مقایسه بین دو رسانه مختلف اطلاع رسانی و تصمیم هزینه ـ فایده بین آنها وجود دارد؟ آیا اثر اطلاع رسانی و تبلیغات ما بر جایگاه مان در افکار عمومی، فروش یا خوشنامی برند موثر بوده و اگر بوده چقدر؟


ادپرتال برای جواب به دغدغه پیش گفته آمده است، ما برآنیم تا با دراختیار گذاشتن یک پرتال جامع از رسانه ها در کلیه دسته ها، بررسی، مقایسه و انتخاب رسانه ها را برای مدیران و متخصصان روابط عمومی آسان کنیم.


ادپرتال جامع ترین بانک اطلاعاتی تبلیغات و روابط عمومی در ایران است.


ادپرتال کلیه رسانه های دیجیتال و محیطی و نشریات چاپی و شبکه های اجتماعی و همایش ها و رویدادها و رسانه های جمعی و ... را شامل می شود و برای اولین بار بازارگاهی تخصصی را برای تسهیل انتخاب رسانه تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب و مقایسه قیمت ها و شاخص های اثربخشی رسانه ها در اختیار مدیران فروش، بازاریابی و تبلیغات، مسئولین روابط عمومی و بطور کلی صاحبان کسب و کاری که نیاز به تبلیغات و اطلاع رسانی موثر دارند، فراهم آورده است. مشاوران ادپرتال آماده اند تا با هر بودجه ای که برای تبلیغات دارید بهترین رسانه را به شما پیشنهاد دهند و شما را یاری کنند تا با انتخاب محتوای مناسب و موثر به اهداف تبلیغات و اطلاع رسانی و روابط عمومی خود برسید.

روابط عمومی شما هر میزان بودجه و هر هدفی که داشته باشد، می تواند رسانه ای را در ادپرتال بیابد.


امروزه روابط عمومی ها در شرایط متفاوتی از نظر بودجه قرار دارند و مدیران  ارشد به دنبال رسیدن به اهداف روابط عمومی با هزینه کردن بهینه بودجه هستند. هر روز رسانه های جدیدی برای استفاده روابط عمومی ها به عرصه می آیند و بسیاری از رسانه های قدیمی اما موثر به سبب روزمرگی مغفول می مانند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد