درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 17:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27633صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 25 دی 1395 - 05:04
بررسی سال 2016: 5 پادکست برتر
Arun Sudhaman - جای تعجب نیست کهOgilvy & Mather، بالاترین رتبه را به عنوان محبوب ترین مهمان برنامه امسال به خود اختصاص داد. به لطف گفتگوی جذاب و استدلالی که به کاوش در مورد اینکه چرا علم اقتصاد رفتاری اهمیت اساسی برای شرکت هایی دارد که در صدد درک اینکه چرا مردم تصمیم می گیرند، هستند، می پرداخت.
  

1) Rory Sutherland
جای تعجب نیست کهOgilvy & Mather، بالاترین رتبه را به عنوان محبوب ترین مهمان برنامه امسال به خود اختصاص داد. به لطف گفتگوی جذاب و استدلالی که به کاوش در مورد اینکه چرا علم اقتصاد رفتاری اهمیت اساسی برای شرکت هایی دارد که در صدد درک اینکه چرا مردم تصمیم می گیرند، هستند، می پرداخت.  Sutherland همچنین در مورد بالا آمدن دونالد ترامپ، کمپین Brexit و اینکه چرا بحث های احساسی مهمتر از بحث های استدلالی هستند، صحبت کرد.


2) Fred Cook on the future of PR talent
رئیس شرکت Golin chairman Fred Cook، به برنامه پیوست تا در مورد اولین گزارش ارتباطات جهانی که رشد بخش روابط عمومی را طی 5 سال آینده پیش بینی کرده است اما سئوالات متعدد در مورد جذب و حفظ استعداد را ایجاد کرده است  گفتگو کند.

3) روندهای شرکت M&A در حوزه روابط عمومی
Paul Holmes به برنامه پیوست تا تحلیل خودش از روندهای شرکت M&A در حوزه روابط عمومی را توضیح دهد که نشان داد شریک های مستقل در حال حاضر سهام عمومی همتایان خودشان را خریداری می کنند که چرا گروه های با دارایی زیاد شرکت های روابط عمومی کمتری را خریداری می کنند و نگاهی دارد به تأثیر تساوی حقوق خصوصی بر فعالیت شرکت M&A.
موارد دیگر مورد بحث تجارت ها و خدماتی که بیشترین توجه را جلب می کنند، تحقیق APCO در زمینه شرکای سرمایه گذار و اینکه آیا سال 2016 از دید M&A فعالیتی مشابه سال 2015 داشته یا نه، بودند.


4) رشد و روندهای صنعت روابط عمومی جهانی
 دیگر روندهای مورد بحث (آیا الگویی را اینجا مشاهده می کنید؟) در این زمان با Paul Holmes در مورد انتشار اولین گزارش ارتباطات جهانی بود.
Paul  و  من در مورد گزارش وی در سال 2016 «رتبه بندی 250 شرکت برتر روابط عمومی» که نشان داد رشد صنعت به 5% سال قبل کاهش یافته و توجهات بیشتری در مورد این بخش لازم است، بحث کردیم.


5) مدیر ارشد اجرایی جدید شرکت H+K (شرکت مشاوره ای در مورد روابط عمومی) Beth Balsam در مورد جنسیت و بازاریابی
Aarti Shah با وی در مورد دیدگاهش نسبت به احیای این شرکت، سیاست حمایتی پیشگامانه شرکت و اینکه چرا توانمند سازی زنان به چنین موضوع بازاریابی محبوبی تبدیل شده است، گفتگو کرد.
 
لینک دریافت ویدیوها:
http://www.holmesreport.com/latest/podcast/article/2016-review-top-5-podcas

ts
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد