درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:48   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27633صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 25 دی 1395 - 09:34
بررسی سال 2016: 5 پادکست برتر
Arun Sudhaman - جای تعجب نیست کهOgilvy & Mather، بالاترین رتبه را به عنوان محبوب ترین مهمان برنامه امسال به خود اختصاص داد. به لطف گفتگوی جذاب و استدلالی که به کاوش در مورد اینکه چرا علم اقتصاد رفتاری اهمیت اساسی برای شرکت هایی دارد که در صدد درک اینکه چرا مردم تصمیم می گیرند، هستند، می پرداخت.
  

1) Rory Sutherland
جای تعجب نیست کهOgilvy & Mather، بالاترین رتبه را به عنوان محبوب ترین مهمان برنامه امسال به خود اختصاص داد. به لطف گفتگوی جذاب و استدلالی که به کاوش در مورد اینکه چرا علم اقتصاد رفتاری اهمیت اساسی برای شرکت هایی دارد که در صدد درک اینکه چرا مردم تصمیم می گیرند، هستند، می پرداخت.  Sutherland همچنین در مورد بالا آمدن دونالد ترامپ، کمپین Brexit و اینکه چرا بحث های احساسی مهمتر از بحث های استدلالی هستند، صحبت کرد.


2) Fred Cook on the future of PR talent
رئیس شرکت Golin chairman Fred Cook، به برنامه پیوست تا در مورد اولین گزارش ارتباطات جهانی که رشد بخش روابط عمومی را طی 5 سال آینده پیش بینی کرده است اما سئوالات متعدد در مورد جذب و حفظ استعداد را ایجاد کرده است  گفتگو کند.

3) روندهای شرکت M&A در حوزه روابط عمومی
Paul Holmes به برنامه پیوست تا تحلیل خودش از روندهای شرکت M&A در حوزه روابط عمومی را توضیح دهد که نشان داد شریک های مستقل در حال حاضر سهام عمومی همتایان خودشان را خریداری می کنند که چرا گروه های با دارایی زیاد شرکت های روابط عمومی کمتری را خریداری می کنند و نگاهی دارد به تأثیر تساوی حقوق خصوصی بر فعالیت شرکت M&A.
موارد دیگر مورد بحث تجارت ها و خدماتی که بیشترین توجه را جلب می کنند، تحقیق APCO در زمینه شرکای سرمایه گذار و اینکه آیا سال 2016 از دید M&A فعالیتی مشابه سال 2015 داشته یا نه، بودند.


4) رشد و روندهای صنعت روابط عمومی جهانی
 دیگر روندهای مورد بحث (آیا الگویی را اینجا مشاهده می کنید؟) در این زمان با Paul Holmes در مورد انتشار اولین گزارش ارتباطات جهانی بود.
Paul  و  من در مورد گزارش وی در سال 2016 «رتبه بندی 250 شرکت برتر روابط عمومی» که نشان داد رشد صنعت به 5% سال قبل کاهش یافته و توجهات بیشتری در مورد این بخش لازم است، بحث کردیم.


5) مدیر ارشد اجرایی جدید شرکت H+K (شرکت مشاوره ای در مورد روابط عمومی) Beth Balsam در مورد جنسیت و بازاریابی
Aarti Shah با وی در مورد دیدگاهش نسبت به احیای این شرکت، سیاست حمایتی پیشگامانه شرکت و اینکه چرا توانمند سازی زنان به چنین موضوع بازاریابی محبوبی تبدیل شده است، گفتگو کرد.
 
لینک دریافت ویدیوها:
http://www.holmesreport.com/latest/podcast/article/2016-review-top-5-podcas

ts
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد