1) Rory Sutherland
جای تعجب نیست کهOgilvy & Mather، بالاترین رتبه را به عنوان محبوب ترین مهمان برنامه امسال به خود اختصاص داد. به لطف گفتگوی جذاب و استدلالی که به کاوش در مورد اینکه چرا علم اقتصاد رفتاری اهمیت اساسی برای شرکت هایی دارد که در صدد درک اینکه چرا مردم تصمیم می گیرند، هستند، می پرداخت. Sutherland همچنین در مورد بالا آمدن دونالد ترامپ، کمپین Brexit و اینکه چرا بحث های احساسی مهمتر از بحث های استدلالی هستند، صحبت کرد.
2) Fred Cook on the future of PR talent
رئیس شرکت Golin chairman Fred Cook، به برنامه پیوست تا در مورد اولین گزارش ارتباطات جهانی که رشد بخش روابط عمومی را طی 5 سال آینده پیش بینی کرده است اما سئوالات متعدد در مورد جذب و حفظ استعداد را ایجاد کرده است گفتگو کند.
3) روندهای شرکت M&A در حوزه روابط عمومی
Paul Holmes به برنامه پیوست تا تحلیل خودش از روندهای شرکت M&A در حوزه روابط عمومی را توضیح دهد که نشان داد شریک های مستقل در حال حاضر سهام عمومی همتایان خودشان را خریداری می کنند که چرا گروه های با دارایی زیاد شرکت های روابط عمومی کمتری را خریداری می کنند و نگاهی دارد به تأثیر تساوی حقوق خصوصی بر فعالیت شرکت M&A.
موارد دیگر مورد بحث تجارت ها و خدماتی که بیشترین توجه را جلب می کنند، تحقیق APCO در زمینه شرکای سرمایه گذار و اینکه آیا سال 2016 از دید M&A فعالیتی مشابه سال 2015 داشته یا نه، بودند.
4) رشد و روندهای صنعت روابط عمومی جهانی
دیگر روندهای مورد بحث (آیا الگویی را اینجا مشاهده می کنید؟) در این زمان با Paul Holmes در مورد انتشار اولین گزارش ارتباطات جهانی بود.
Paul و من در مورد گزارش وی در سال 2016 «رتبه بندی 250 شرکت برتر روابط عمومی» که نشان داد رشد صنعت به 5% سال قبل کاهش یافته و توجهات بیشتری در مورد این بخش لازم است، بحث کردیم.
5) مدیر ارشد اجرایی جدید شرکت H+K (شرکت مشاوره ای در مورد روابط عمومی) Beth Balsam در مورد جنسیت و بازاریابی
Aarti Shah با وی در مورد دیدگاهش نسبت به احیای این شرکت، سیاست حمایتی پیشگامانه شرکت و اینکه چرا توانمند سازی زنان به چنین موضوع بازاریابی محبوبی تبدیل شده است، گفتگو کرد.
لینک دریافت ویدیوها:
http://www.holmesreport.com/latest/podcast/article/2016-review-top-5-podcas
ts
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|