درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27518صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 دی 1395 - 22:26
وزیر بهداشت: یکی از هنرهای روابط عمومی، تولید و نشر محتوا به بهترین شکل است
دکتر هاشمی بر لزوم توجه به روابط عمومی تاکید کرد و افزود: ممکن است افرادی در سیستم باشند که به پاسخگویی و یا به حوزه روابط عمومی اهمیت چندانی ندهند بنابراین لازم است از افرادی که انگیزه لازم برای کار در روابط عمومی هستند استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش وبدا، دکتر سیدحسن هاشمی در اجلاس مشترک رؤسا دانشگاه های علوم پزشکی و مدیران روابط عمومی، یکی از مهم ترین ابزارهای مناسب در اختیار مدیران را روابط عمومی بیان کرد و گفت: امکان ندارد بدون احترام گذاشتن به این حوزه مدیری موفق باشد.


وزیر بهداشت با بیان این که رسانه، مسئله ای است که بلحظه و ثانیه مرتبط است، تاکید کرد: باید خبر در لحظه و در همان زمان جواب داده شود. بخصوص خبری که تخریبی باشد نیاز به این دارد که در همان لحظه پاسخ به آن خبر داده شود.


دکتر هاشمی بر لزوم، توجه به اخلاق در رسانه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر یکی از نیازهای جدی ما، اخلاق است، چرا که در این اواخر اخلاق، گوهر گمشده ای شده است و با گذشت زمان نیاز به این گوهر گمشده بیشتر هم می شود.


وی افزود: متاسفانه در مقابل ما افرادی هستند که پول و زور دارند اما اخلاق ندارند.


دکتر هاشمی بر لزوم توجه به روابط عمومی تاکید کرد و افزود: ممکن است افرادی در سیستم باشند که به پاسخگویی و یا به حوزه روابط عمومی اهمیت چندانی ندهند بنابراین لازم است از افرادی که انگیزه لازم برای کار در روابط عمومی هستند استفاده کنید.


وزیر بهداشت در ادامه، روابط عمومی وزارت بهداشت را روابط عمومی سالم معرفی کرد و افزود: روابط عمومی وزارت بهداشت ریخت و پاش ندارد و از ظرفیت هایی که رسانه های اخلاق مدار در اختیار حوزه سلامت قرار می دهند در جهت اطلاع رسانی استفاده می کند.


دکتر هاشمی یکی از هنرهای روابط عمومی را تولید و نشر محتوا به بهترین شکل بیان کرد و افزود: رسانه نیاز به محتوا دارد که شما در تعامل با رسانه ها می توانید در ایجاد این محتوا کمک کنند.


وزیر بهداشت ضمن تشکر از صدا و سیما و رسانه هایی که همراه نگاه سلامت بودند، اظهار داشت: خوشبختانه صدا و سیما طرح تحول سلامت را خوب به تصویر کشید و باعث شد جامعه نسبت به این خدمات امیدوارتر باشد و همچنین بسیاری از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب نیز در این مسیر همراه ما بودند.

وزیر بهداشت ضمن اشاره به حضور منتقدان منصف در عرصه رسانه، افزود: عده ای هم در کنار به تصویر کشیدن اقدامات حوزه سلامت، ما را راهنمایی می کردند و عده ای دیگر هم فقط کارشان تخریب بود.


دکتر هاشمی ضمن تشکر از وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی گفت: در کنار تمام بحث های رسانه ای پیش آمده و با وجود اختلافات موجود، این وزارتخانه در کنار ما بود. که البته ممکن است حتی در داخل هر دستگاهی این اختلافات وجود داشته باشد.


وی افزود: البته برای وزارت رفاه هم رسانه هایی وجود دارد که کم لطفی هایی برای این حوزه داشته اند و به مردم نشانی های اشتباهی در این حوزه دادند.


دکتر هاشمی هم چنین یکی از مشکلات روابط عمومی ها را ارتباط با مدیران ارشد بیان کرد و گفت: بایستی ما انتقادپذیر باشیم و افرادی که می گویند دولت نقدپذیر نیست خودشان اجازه نقد نمی دهند.

وی تاکید کرد: نباید ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اجازه دهند متهم به عدم نقدپذیری شوند و نباید باب انتقاد را بست.


وی افزود: به طور مثال رسانه ای می خواهد در دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی وابسته به آنها، روزنامه خود را منتشر کند و تبلیغاتی داشته باشد تا از این مسیر درآمد داشته باشد و زمانی که با این حرکتشان را به دلیل اینکه رانت می دانیم مخالفت می کنیم، خود آن رسانه نقدناپذیر می شود.


دکتر هاشمی با تاکید بر لزوم تبلیغ فعالیت ها و اقدامات حوزه سلامت از سوی دانشگاه های علوم پزشکی و مدیران روابط عمومی گفت: این تبلیغ، تبلیغ انقلاب و نظام است که باعث ایجاد امید در میان مردم می شود.


وزیر بهداشت ضمن اشاره به نزدیک شدن به فضای انتخابات و بروز بی انصافی و بی مهری ها، افزود: اگر شما تدبیر نداشته باشید ممکن است افراد سودجو سناریوهایی مطابق میل خودشان ایجاد کنند.


وی بر رصد اخبار ستاد، مطبوعات و رسانه ها و بیمارستان ها از سوی مسئولین روابط عمومی تاکید کرد و افزود: باید ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها و روابط عمومی های زیر مجموعه وجود داشته باشد و خبرهای حوزه سلامت و رفاه را مدیران روابط عمومی دنبال کنند و حتی یک خبر هم از نگاه شما نباید مغفول بماند.


وی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود به دلیل روابط نادرست با رسانه ها ایجاد می¬شود.


وزیر بهداشت با بیان این که نباید در قطب بندی های سیاسی قرار گرفت، افزود: از آنجا که حوزه سلامت، حوزه خدماتی است بنابراین نباید وارد سیاست شد و رنگ لباس ما سپید است و هیچ رنگی روی آن نیست و باید فارغ از هرگونه دسته بندی های سیاسی به مردم خدمت کنیم.


دکتر هاشمی با بیان این که حمایت در ابتکار است نه در کار انفعالی، افزود: کار انفعالی ارزشی ندارد و باید ابتکار عمل داشت و نباید در حاشیه قرار گرفت.


دکتر هاشمی در پایان گفت: یکی از مواردی که میتواند برای مسئولین روابط عمومی الهام بخش باشد تحرک بیشتر آنها در مسیر معرفی خدمات حوزه سلامت به مردم است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد