درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27507صفحه نخست » یکشنبه، 12 دی 1395 - 11:21
پخش زنده 360 درجه ویدئویی در توییتر
توییتر ارائه خدمات پخش زنده ویدئویی 360 درجه را برای کاربران خود ممکن کرده است، هر چند این خدمات فعلا تنها برای عده معدودی از کاربران مشهور این شبکه اجتماعی در دسترس است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، توییتر ارائه خدمات پخش زنده ویدئویی 360 درجه را برای کاربران خود ممکن کرده است، هر چند این خدمات فعلا تنها برای عده معدودی از کاربران مشهور این شبکه اجتماعی در دسترس است. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از خدمات پریسکوپ ویدئوهای 360 درجه را مشاهده کنند. کاربران در زمان مشاهده این ویدئوها می‌توانند با حرکت دادن افقی گوشی در جهت‌های مختلف آنها را از زوایای جدیدی مشاهده کنند. همچنین می‌توانند با استفاده از موشواره روی بخش‌های مختلف صفحه کلیک کنند و بخش‌های مختلف صحنه را با جزئیات و دقت مناسب مشاهده کنند.

 

برخی کاربران مشهور توییتر که به این خدمات دسترسی پیدا کرده‌اند از هم اکنون استفاده از آن برای به تصویر کشیدن چشم‌اندازهای زیبای طبیعی را آغاز کرده‌اند. ویدئوهایی که به این شیوه تهیه شده‌اند با برچسب LIVE 360 متمایز می‌شوند. معرفی این امکانات جدید در توییتر در حالی است که جک دورسی، مدیر عامل توییتر، همچنان به دنبال ارتقای امکانات این شبکه اجتماعی است به‌طوری که وی از کاربران پرسیده که این شرکت برای ارتقا و افزایش خلاقیت در سال 2017 چه می‌تواند بکند و ظاهرا پاسخ‌های کاربران وی را به فکر افزودن دکمه ویرایش به توییتر انداخته است. در میان انبوه پاسخ‌هایی که از طرف کاربران توییتر برای جک دورسی مدیر عامل این شرکت ارسال شده این پاسخ بیش از بقیه پاسخ‌ها به چشم می‌خورد: افزودن دکمه ویرایش برای توییت‌ها. اما کاربران پیشنهادهای دیگری هم داشته‌اند. از جمله این پیشنهادها می‌توان به اضافه کردن دکمه بوک‌ مارک و ارتقای امنیت و تسهیل ارسال گزارش در مورد مزاحمت‌ها اشاره کرد. دورسی حتی در مورد نحوه اضافه شدن دکمه ویرایش به توییتر هم پیشنهادهایی داده است. از جمله اینکه برای این کار 5 دقیقه فرصت در نظر گرفته شود یا کاربران بتوانند هر زمان که تمایل داشتند عمل ویرایش را انجام دهند. وی افزوده است: ما خیلی زیاد به این موضوع فکر می‌کنیم. با این حال وی وعده‌ای برای عملی کردن این پیشنهاد نداده است. زیرا بیم دارد که برخی کاربران بخواهند بعد از گذشت مدت زمان طولانی محتوای متون ارسالی را تغییر دهند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3947

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد