درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2749صفحه نخست » خبر یکشنبه، 26 اسفند 1391 - 17:22
گزارش برگزاری نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل و سازمان های استان البرز
ظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل و سازمان های استان البرز، علاوه بر تقدیر از پنج مدیر روابط عمومی برتر استان، از دو کتاب "ارتباط" و "بابا نادعلی" رونمایی شد. به گزارش شارا؛ ظهر امروز نشست مشترک مدیران روابط عمومی ادارات و سازمان های استان البرز به میزبانی استانداری و شهرداری کرج در محل باشگاه میلاد برگزار شد.
  

 

 

 

شارا- ظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل و سازمان های استان البرز، علاوه بر تقدیر از پنج مدیر روابط عمومی برتر استان، از دو کتاب "ارتباط" و "بابا نادعلی" رونمایی شد.
به گزارش شارا؛ ظهر امروز نشست مشترک مدیران روابط عمومی ادارات و سازمان های استان البرز به میزبانی استانداری و شهرداری کرج در محل باشگاه میلاد برگزار شد.
در این مراسم علی اصغر عربیان استاندار البرز، سید علی آقازاده شهردار کلانشهر کرج، علیرضا پیغمبردوست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج، ابراهیم کردلو مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، اکثر مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات شهرستان های استان و ادارات کل حضور داشتند.

 

لزوم تهیه منشور اخلاق حرفه ای در روابط عمومی در استان البرز

 

استاندار البرز بر لزوم تهیه و تنظیم منشور اخلاق حرفه ای در روابط عمومی این استان تاکید کرد و خواهان توجه و تحقق این مهم شد.
علی اصغر عربیان در نشست مشترک مدیران روابط عمومی سازمانها و ادارات کل استان البرز که در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و سال جدید اظهار داشت: در بهار سال آینده باید، تغییرات مطلوب و شگرفی در حوزه روابط عمومی های استان البرز نیز به وجود آید.
وی افزود: انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار سازمانها و ادارات بر عهده مدیران روابط عمومی است که باید در این زمینه از افراد متخصص و توانمند استفاده شود تا بتوان روحیه امید و آگاهی را بین شهروندان ارتقا داد.
تنظیم ارتباطات مدیران با شهروندان و رسانه ها بر عهده مدیران روابط عمومی است
این مسئول عنوان کرد: هم اکنون یکی از وظایف مدیران روابط عمومی، تنظیم ارتباطات مدیران و مسئولان با شهروندان و رسانه ها است که باید به این مهم توجه ویژه شود و روابط عمومی ها اهتمام ویژه ای به این مهم داشته باشند.
عربیان ادامه داد: همچنین مدیران روابط عمومی باید به تنظیم ارتباطات درون سازمانی در اداره و سازمان خود بپردازند، در واقع ارتباطات یک سازمان با سازمانی دیگر از حوزه روابط عمومی و امور بین الملل تنظیم می شود که این نشان دهنده نقش خطیر افراد فعال در این حوزه است.
لزوم تهیه و تدوین منشور اخلاق حرفه ای در روابط عمومی ها
استاندار البرز بر لزوم تهیه و تدوین منشور اخلاق حرفه ای در روابط عمومی ها تاکید کرد و یادآور شد: این مهم نیازمند همکاری اصحاب رسانه و خبرنگاران است که باید با همفکری و تعامل، به ارائه نظرات خود بپردازند.
وی بر آگاهی بخشی به مردم تاکید کرد و گفت: این مهم بر عهده مدیران روابط عمومی است که باید بر اساس منشور اخلاق حرفه ای خود، اقدامات لازم را انجام دهند.
آسیب شناسی حوزه روابط عمومی منجر به رفع مشکلات می شود
این مسئول اظهار داشت: همچنین باید در حوزه روابط عمومی آسیب شناسی صورت گیرد و مشکلات و نقاط ضعف بررسی شود تا بتوان به نقاط ایده آل دست یافت و معضلات را برطرف کرد.
عربیات افزود: برای ارتقای حوزه روابط عمومی برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی اجتناب ناپذیر است که باید مدیران و مسئولان برای تحقق این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

روابط عمومی ها آینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند
شهردارکرج گفت:روابط عمومی ها آینه تمام نمای دستگاه های اجرایی و فرهنگی هستند.
سید علی آقازاده روزشنبه در نشست مدیران روابط عمومی های ادارات استان البرز افزود:در برخی دستگاه های اجرایی در انتخاب مدیران و کارکنان روابط عمومی ها دقت لازم نمی شود.
وی بیان کرد: مدیران و کارکنان روابط عمومی ها باید کارآمد و از دقت بالایی برخودار باشند.
آقازاده گفت: روابط عمومی باید از سازمان انتقاد کند یا پیشنهاد بدهد و درحوزه رسانه فعال باشد.
وی افزود: روابط عمومی ها باید اطلاعات دقیق و به روز ارائه کنند و افکار عمومی را در رابطه با دستگاه اداری خود مورد سنجش قرار دهند.

 

ضرورت تعامل  مدیران روابط عمومی استان البرز با اصحاب رسانه

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر میان مدیران روابط عمومی استان البرز با اصحاب رسانه استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کرد لو پیش از ظهر شنبه در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز که در باشگاه میلاد برگزار شد، اظهارداشت: از این پس سلسله نشست های مدیران روابط عمومی به صورت منظم و ماهانه تشکیل می شود.

وی در جمع خانواده روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز اظهار داشت: روابط عمومی ها و اصحاب رسانه اعضای یک خانواده اند و لزوم تعامل بین این دو گروه ضروری و انکار ناپذیر است.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز با اشاره به اینکه  در استان حجم برنامه ها قابل توجه است و ضرورت  انعکاس آنها ضروری است تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان با تعامل میان اصحاب رسانه می توانند انعکاس  رویدادهای دستگاه متبوع خود را به نحو شایسته ای انعکاس دهند.

ابراهیم کردلو در ادامه از برگزاری جشنواره سالیانه روابط عمومی ها نیز خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، 27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی در استان البرز به صورت ویژه برگزاری جشنواره روابط عمومی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در این جشنواره که از سال آینده به صورت مستمرهر ساله برگزار خواهد شد مدیران برتر روابط عمومی های استان معرفی خواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز در بخش دیگری  بر ضرورت آموزش روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: با عنایت به اینکه دفتر پژوهش استانداری برگزاری دوره های آموزشی را ویژه مدیران روابط عمومی در دستور کار قرار داده است؛ مدیران روابط عمومی ها نیز باید در کارگاه های آموزشی فعالانه شرکت داشته باشند.

برخی دستگاه های اجرایی استان هنوز روابط عمومی ندارد

ابراهیم کردلو در بخش دیگری با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی گفت: متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی استان هنوز جایگاه هایی را برای روابط عمومی ها تعریف نکرده اند و باید از سوی مدیران کل استان تمهید لازم اندیشیده شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز گفت: برنامه منسجمی در حال تدارک است تا همکاران در روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سلسله نشست هایی را داشته باشند.

 

رونمایی کتاب
در بخشی از این مراسم از علی منصورزارع مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، فرید نجف نیا مدیر روابط عمومی دادگستری استان البرز، علیرضا پیغمبردوست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج، حمیدرضا رضایی مدیرکل روابط عمومی ورزش و جوانان استان البرز، لرستانی مدیر روابط عمومی آبفای استان البرز به عنوان مدیران برتر روابط عمومی در استان نیز تجلیل شد.
همچنین در بخشی دیگر از مراسم مذکور به دستان مسئولان از دو کتاب "ارتباط؛ راهکارهای راهبردی و ارتقای کیفیت و سرعت خدمات رسانی در روابط عمومی ها" تالیف فرید نجف نیا مدیرکل روابط عمومی دادگستری استان البرز و کتاب "بابا نادعلی" نوشته علی منصورزارع مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ رونمایی شد.

فرید نجف نیا در مقدمه کتاب "ارتباط؛ راهکارهای راهبردی ارتقای کیفیت و سرعت خدمات رسانی در روابط عمومی ها" آورده است: شاید بتوان گفت به موازات توسعه و گسترش رسانه ها و اهمیت یافتن آن در نزد افکار عمومی و نقش تعیین کننده رسانه ها در فرهنگ سازی، تغییر رفتارها و نگرشها، اصلاح و بازنگری تصمیمها و مشروعیت بخشی یا سلب مشروعیت از برنامه ها و سیاستهای دولتها به همان میزان و نسبت، توجه و ضرورت توسعه ارتباط و همکاری سازمانها و دستگاه های اجرایی با رسانه های جمعی مد نظر قرار گرفت. به نحوی که امروزه بدون تردید یکی از مهم ترین و حساس ترین وظایف و مسئولیت های روابط عمومی سازمانها و دستگاه ها را در بخش فعالیتهای برون سازمانی، برقراری ارتباطی موثر، کارآمد، سنجیده و بر پایه خرد و تخصص با رسانه ها اعم از مطبوعات رادیو تلویزیون سینما و ... تشکیل داده است.
در این مجموعه سعی شده است که اهمیت قرآیندهای ارتباطی و اطلاع رسانی در توسعه بخش فرهنگ، بهره مندی از جنبه های نوین علوم ارتباطات در این بخش و وجود دیدگاه های متنوع و گاه متناقض در نحوه عرضه تولیدات و اطلاعات فرهنگی ار از دیدگاه های کارشناسی مدیران ارشد فرهنگی کشور و استادان و صاحب نظرات علوم ارتباطات گردآوری شده است.

 

برترین های حوزه روابط عمومی استان
برهمین اساس "علی منصور زارع" مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، "علیرضا لرستانی" مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان البرز، "فرید نجف نیا" مدیر روابط عمومی اداره کل دادگستری استان البرز، "داود اسدی" مدیر روابط عمومی اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز، "علیرضا پیغمبر دوست" مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج و "حمید رضا رضایی" مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تجلیل شدند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد