درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27385صفحه نخست » جمعه، 3 دی 1395 - 11:55
گذراندن بیش از حد وقت در شبکه‌های اجتماعی باعث "غمگینی" می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که گذراندن بیش از حد وقت در ایام کریسمس در فیس بوک و تماشای عکس‌های تعطیلات و خانواده‌های "ایده ال" احتمالا بیشتر باعث غمگینی شما می‌شود تا شادمانی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که گذراندن بیش از حد وقت در ایام کریسمس در فیس بوک و تماشای عکس‌های تعطیلات و خانواده‌های "ایده ال" احتمالا بیشتر باعث غمگینی شما می‌شود تا شادمانی.

این تحقیق در یکی از دانشگاه‌های کپنهاگ در دانمارک انجام شده است.

براساس این تحقیق استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث بروز حس حسرت و حسادت شود.

این تحقیق به ویژه درباره تاثیر منفی وقت‌گذرانی در شبکه‌های اجتماعی بدون آن که با کسی از طریق این شبکه‌ها در ارتباط باشیم، هشدار داده است.

در این تحقیق به کاربران توصیه شده که در ایام کریسمس از این شبکه‌ها فاصله بگیرند.

بررسی بیش از یک هزار شرکت‌کننده در این تحقیق که اکثر آن‌ها زن بودند نشان داده که "استفاده منظم از شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک می‌تواند بر روی احساسات مثبت و همچنین حس رضایت از زندگی تاثیر منفی داشته باشد".


"مقایسه‌های اجتماعی غیرواقع بینانه"
محققان نسبت به ایجاد حس حسادت و تغییر حالت کسانی که ساعات طولانی از وقت خود را به خواندن داستان‌های دیگران در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، هشدار داده‌اند.

به گفته آنها این مسئله باعث ایجاد مقایسه اجتماعی غیرواقع‌بینانه در بین این قبیل کاربران می‌شود.

در این تحقیق گفته شده که مشارکت فعالانه در گفتگو و ارتباط با سایرین در شبکه‌های اجتماعی ظاهرا تجربه بسیار مثبت‌تری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

نتایج این تحقیق در ژورنال روانشناسی سایبری، شبکه‌های اجتماعی و رفتاری منتشر شده است.

براساس این تحقیق، نظریه دیگر برای بهبود سلامتی، توقف کامل استفاده از شبکه‌های اجتماعی به مدت یک هفته است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد