درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 02:23   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27385صفحه نخست » جمعه، 3 دی 1395 - 12:31
گذراندن بیش از حد وقت در شبکه‌های اجتماعی باعث "غمگینی" می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که گذراندن بیش از حد وقت در ایام کریسمس در فیس بوک و تماشای عکس‌های تعطیلات و خانواده‌های "ایده ال" احتمالا بیشتر باعث غمگینی شما می‌شود تا شادمانی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که گذراندن بیش از حد وقت در ایام کریسمس در فیس بوک و تماشای عکس‌های تعطیلات و خانواده‌های "ایده ال" احتمالا بیشتر باعث غمگینی شما می‌شود تا شادمانی.

این تحقیق در یکی از دانشگاه‌های کپنهاگ در دانمارک انجام شده است.

براساس این تحقیق استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث بروز حس حسرت و حسادت شود.

این تحقیق به ویژه درباره تاثیر منفی وقت‌گذرانی در شبکه‌های اجتماعی بدون آن که با کسی از طریق این شبکه‌ها در ارتباط باشیم، هشدار داده است.

در این تحقیق به کاربران توصیه شده که در ایام کریسمس از این شبکه‌ها فاصله بگیرند.

بررسی بیش از یک هزار شرکت‌کننده در این تحقیق که اکثر آن‌ها زن بودند نشان داده که "استفاده منظم از شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک می‌تواند بر روی احساسات مثبت و همچنین حس رضایت از زندگی تاثیر منفی داشته باشد".


"مقایسه‌های اجتماعی غیرواقع بینانه"
محققان نسبت به ایجاد حس حسادت و تغییر حالت کسانی که ساعات طولانی از وقت خود را به خواندن داستان‌های دیگران در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، هشدار داده‌اند.

به گفته آنها این مسئله باعث ایجاد مقایسه اجتماعی غیرواقع‌بینانه در بین این قبیل کاربران می‌شود.

در این تحقیق گفته شده که مشارکت فعالانه در گفتگو و ارتباط با سایرین در شبکه‌های اجتماعی ظاهرا تجربه بسیار مثبت‌تری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

نتایج این تحقیق در ژورنال روانشناسی سایبری، شبکه‌های اجتماعی و رفتاری منتشر شده است.

براساس این تحقیق، نظریه دیگر برای بهبود سلامتی، توقف کامل استفاده از شبکه‌های اجتماعی به مدت یک هفته است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد