درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27183صفحه نخست » سه شنبه، 16 آذر 1395 - 12:15
جاسوسی از کاربران اینترنت در انگلیس قانونی شد
مجلس انگلیس قانونی جنجالی موسوم به (Investigatory Powers Bill (IPB را تصویب کرد که براساس آن کنترل‌های نظارتی بی‌سابقه‌ای بر کاربران اینترنت در این کشور اعمال می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مجلس انگلیس قانونی جنجالی موسوم به (Investigatory Powers Bill (IPB را تصویب کرد که براساس آن کنترل‌های نظارتی بی‌سابقه‌ای بر کاربران اینترنت در این کشور اعمال می‌شود. قانون یاد شده که به Snoopers Charter هم مشهور شده و در سال 2012 برای تصویب عرضه شده و به نتیجه نرسیده بود، به 48 سازمان دولتی و اطلاعاتی در انگلیس امکان می‌دهد تا عملکرد کاربران در زمان استفاده از وب را به‌طور دقیق بررسی کرده و از آنها جاسوسی کنند.

 

طبق این قانون که ظرف چند هفته آینده اجرایی می‌شود شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت و شرکت‌های مخابراتی باید داده‌های مربوط به بازدید از برنامه‌های موبایلی، برنامه‌های پیام‌رسان و وب‌سایت‌های مختلف توسط کاربران را برای 12 ماه ذخیره کنند و در صورت لزوم آنها را در اختیار دولت قرار دهند. البته ایجاد تمهیدات فنی برای عملیاتی کردن این قانون به یک سال زمان نیاز دارد و بعد از آن هم جزئیات اطلاعات مربوط به بازدید از تک تک صفحات وب یا پیام‌های ارسالی ذخیره نمی‌شود، اما جمع‌آوری همین حد از اطلاعات هم به معنای نقض گسترده حریم شخصی میلیون‌ها شهروند انگلیسی است.

مساله نگران‌کننده دیگر اینکه نه تنها نهادهای اطلاعاتی و جاسوسی به این اطلاعات دسترسی خواهند داشت، بلکه نهادهای قضایی، نظامی، وزارت بهداشت، اداره مالیات بردرآمد، آژانس استاندارد غذایی، کمیسیون رسیدگی به قمار، رگولاتوری انگلیس موسوم به Ofcom و اداره کار و بازنشستگی این کشور هم می‌توانند اطلاعات یاد شده را بدون رضایت مالکان آنها دریافت کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3926

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد