درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 05:41   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27153صفحه نخست » دوشنبه، 15 آذر 1395 - 11:39
تدوین استاندارد واحد برای ورود فناوری اینترنت اشیا به کشور
معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی گفت: برای استفاده مناسب از فناوری اینترنت اشیا، باید استاندارد واحدی ایجاد شود تا حریم خصوصی و امنیت تجهیزات و ارتباطات را بیش از پیش تضمین کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی گفت: برای استفاده مناسب از فناوری اینترنت اشیا، باید استاندارد واحدی ایجاد شود تا حریم خصوصی و امنیت تجهیزات و ارتباطات را بیش از پیش تضمین کند. عباس آسوشه با بیان اینکه از اینترنت اشیا به‌عنوان «انقلاب صنعتی جدید» نیز یاد می‌شود، ادامه داد: این فناوری به دلیل تغییری که در شیوه زندگی، کار، سرگرمی و مسافرت مردم و ... ایجاد کرده‌، تعاملات بین دولت‌ها و دنیای پیرامونشان را با دنیای مجازی و تکنولوژی دگرگون می‌سازد. در واقع، فناوری اینترنت اشیا دریافت، ذخیره‌سازی و ارسال اطلاعات از محیط به منظور تحلیل آنها و در نهایت ارائه خدمات بهتر و هوشمندتر به کاربر نهایی است.

 

وی تضمین امنیت سرویس‌ها و کاربردهای اینترنت را مولفه بسیار مهمی در ایجاد اعتماد در کاربران و به‌کارگیری این بستر دانست و اظهار کرد: مبنای ارائه سرویس‌های هوشمندتر در اینترنت اشیا، جمع‌آوری، تجمیع و پردازش داده است و حجم زیاد اتصالات و پردازش داده‌ها و تجهیزات متصل به اینترنت، در کاربردهای مبتنی بر اینترنت اشیا، احتمال آسیب‌پذیری‌های امنیتی را بیشتر می‌کند، بنابراین، تضمین امنیت در سرویس‌ها و محصولات اینترنت اشیا، جزو اولویت‌های توسعه این حوزه است. وی افزود: رشد ترافیک ناشی از وسایل سیار و ارتباطات بی‌سیم، قابل توجه بوده و نشان از مهیا بودن زیرساخت‌های اولیه در حمایت از اینترنت اشیا است. به‌عنوان نمونه براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، انتظار می‌رود تا سال ۲۰۱۷ از ارتباطات ماشین با ماشین، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند، غیرهوشمند و سایر وسایل سیار، 2/ 11 اگزابایت داده، انتقال یابد.  آسوشه، با استناد به نظر تحلیلگران و کارشناسان، دولت‌ها را دومین استفاده‌کننده و پذیرنده اکوسیستم‌ اینترنت اشیا در آینده‌ای نه چندان دور دانست و گفت: دولت‌ها بیشتر از هر چیزی روی افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های جاری و بهبود کیفیت زندگی شهروندی تمرکز کرده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3925

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد