درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2707صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 21 اسفند 1391 - 00:19
استفاده از توییتر برای روابط عمومی
کرلی اندروز - استفاده از توییتر، تنها یک مثال است که چگونه در دنیای دیجیتال امروز، این امکان وجود دارد تا از طریق فرصت های پوشش رسانه ای جایگاه کسب و کار را ارتقا داد.
  

شارا، زهرا بابازادگان- اگر تصور می کردید که روابط عمومی که شامل فعالیت هایی از قبیل نوشتن اطلاعیه های خبری در مطبوعات، ارتباط با رسانه ها و حضور در رویدادهاست، یک چیز و  استفاده از رسانه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی چیز دیگری بود، به خاطر این طرز تفکر بخشوده خواهید شد. اما در دنیای دیجیتال امروز نمی باشد. این امر چندان شفاف نیست. هر دو رشته، زیر بنای یکدیگرند بنابراین داشتن درک خوبی از این که چگونه می توان از توییتر برای کمک به فعالیت های روابط عمومی استفاده کرد بسیار مهم است.

 

در زیر به برخی از شیوه های استفاده از توییتر برای کمک به دستیابی به اهداف استراتژیک روابط عمومی آمده است:

 

پیدا کردن فرصت های پوشش رسانه ای

توییتر به طور فزاینده ای به عنوان یک ابزار کشف شده توسط مصرف کنندگان و کسب و کار استفاده می شود. نه تنها می تواند مشتریان بالقوه را بیابید، بلکه می تواند برای درک آنچه که انتشارات در حال نشر دارند و آنچه را که چاپ کرده اند، مورد استفاده قرار گیرد.

جستجو برای واژه های کلیدی مربوط به یک کسب و کار، انتشارات هدف شما (که شما باید به هر حال آنها را دنبال کنید) و... همه می توانند فرصتی برای پوشش بیابند.

 

پیدا کردن روزنامه نگاران مربوطه

هنگام خواندن مقالات مرتبط از چاپ و انتشارات آنلاین تان، توجه داشته باشید که نویسندگان چه کسانی هستند و آنها را در توییتر دنبال کنید. من همچنین پیشنهاد می کنم که آن ها را در فهرستی دسته بندی کنید به این ترتیب به راحتی می توانید جریان توییتر خود را فیلتر کنید. گزارشگران اغلب در مورد آنچه که در حال کار بر روی آن هستند و یا قرار است بزودی بر روی آن کار کنند مطلب می نویسند.

علاوه بر این، توییتر ایمیل هایی با پیشنهادات مشابه به علایق کنونی شما برایتان می فرستد، که یک منبع بسیار مفید برای شما می باشد. به عنوان مثال، هنگامی که شما به دنبال روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان هستید که در یک زمینه و یا منطقه جغرافیایی خاص کار می کنند، به شما افراد مشابهی از طریق توییتر پیشنهاد خواهد شد. این می تواند کلیدی برای پیدا کردن انتشارات هدف جدید باشد.

 

تماس با نشریات و روزنامه نگاران

با انجام فعالیت های فوق، ممکن است درخواستی از یک روزنامه نگار ببینید که کسب و کار شما می تواند نظر مثبتی به آن ارائه دهد و پاسخدهی از همان جایگاه کاملا قابل قبول خواهد بود. اما اگر رقیبی دارید که در تعقیب شماست، لازم است به خبرنگار  پیام مستقیم بدهید که اطمینان دهد شما خلف وعده نخواهید کرد.

راه دیگر برای هشدار به خبرنگاران در مورد اخبارتان ارسال یک پیام با لینکی به مطبوعات و یا وبلاگ تان است. اگر بارها و بارها ایمیل فرستاده و یا برای تماس با یک نویسنده خاص تلاش کرده اید، ممکن است بهتر باشد توییتی به عنوان پیگیری مطلب مورد نظر بفرستید. با توجه به این که حجم ایمیل های دریافتی خبرنگاران بالاست تعدادی از روزنامه نگاران بر روی شبکه های اجتماعی واکنش بسیار سریعتری نشان می دهند.

 

کار شبکه ای

همانطور که ممکن است در یک کنفرانس برای دیدار با تاثیرگذاران، مشتریان و یا مشتریان بالقوه و روزنامه نگاران حضور یابید، شما می توانید از توییتر برای کار شبکه ای استفاده کنید.

 

تغییر روابط عمومی

هر حرفه ای روابط عمومی به شما خواهد گفت که این صنعت به طور چشمگیری در کنار رشد آنلاین تغییر کرده است. بسیاری از روزنامه نگاران دیگر زمانی برای گفتگو با تلفن ندارند زیرا مسئولیت چاپ های متعدد و بخش های دیجیتال را به عهده دارند و با ایمیل بمباران می شوند. بنابراین برای بنگاه های کسب و کار بسیار مهم است که تصویر و شهرت عمومی کسب و کار را از طریق مبارزات خلاقانه روابط عمومی مدیریت کنند.

استفاده موثر از توییتر، تنها یک مثال از این دست است که چگونه در دنیای دیجیتال امروز، این امکان وجود دارد تا از طریق فرصت های ارزشمند پوشش رسانه ای جایگاه کسب و کار خود را ارتقا داد. به طور قابل ملاحظه، توییتر تریبون رایگانی را به کارکنان حرفه ای روابط عمومی ارایه می دهد که می تواند بازده معناداری داشته باشد.  

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد