درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2706صفحه نخست » ادامه مطلب دودوشنبه، 21 اسفند 1391 - 00:05
توییتر تریبون رایگانی را به کارکنان حرفه ای روابط عمومی ارایه می دهد
کرلی اندروز - برای بنگاه های کسب و کار بسیار مهم است که تصویر و شهرت عمومی کسب و کار را از طریق مبارزات خلاقانه روابط عمومی مدیریت کنند.
  

شارا، زهرا بابازادگان- اگر تصور می کردید که روابط عمومی که شامل فعالیت هایی از قبیل نوشتن اطلاعیه های خبری در مطبوعات، ارتباط با رسانه ها و حضور در رویدادهاست، یک چیز و  استفاده از رسانه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی چیز دیگری بود، به خاطر این طرز تفکر بخشوده خواهید شد. اما در دنیای دیجیتال امروز نمی باشد. این امر چندان شفاف نیست. هر دو رشته، زیر بنای یکدیگرند بنابراین داشتن درک خوبی از این که چگونه می توان از توییتر برای کمک به فعالیت های روابط عمومی استفاده کرد بسیار مهم است.

 

در زیر به برخی از شیوه های استفاده از توییتر برای کمک به دستیابی به اهداف استراتژیک روابط عمومی آمده است:

 

پیدا کردن فرصت های پوشش رسانه ای

توییتر به طور فزاینده ای به عنوان یک ابزار کشف شده توسط مصرف کنندگان و کسب و کار استفاده می شود. نه تنها می تواند مشتریان بالقوه را بیابید، بلکه می تواند برای درک آنچه که انتشارات در حال نشر دارند و آنچه را که چاپ کرده اند، مورد استفاده قرار گیرد.

جستجو برای واژه های کلیدی مربوط به یک کسب و کار، انتشارات هدف شما (که شما باید به هر حال آنها را دنبال کنید) و... همه می توانند فرصتی برای پوشش بیابند.

 

پیدا کردن روزنامه نگاران مربوطه

هنگام خواندن مقالات مرتبط از چاپ و انتشارات آنلاین تان، توجه داشته باشید که نویسندگان چه کسانی هستند و آنها را در توییتر دنبال کنید. من همچنین پیشنهاد می کنم که آن ها را در فهرستی دسته بندی کنید به این ترتیب به راحتی می توانید جریان توییتر خود را فیلتر کنید. گزارشگران اغلب در مورد آنچه که در حال کار بر روی آن هستند و یا قرار است بزودی بر روی آن کار کنند مطلب می نویسند.

علاوه بر این، توییتر ایمیل هایی با پیشنهادات مشابه به علایق کنونی شما برایتان می فرستد، که یک منبع بسیار مفید برای شما می باشد. به عنوان مثال، هنگامی که شما به دنبال روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان هستید که در یک زمینه و یا منطقه جغرافیایی خاص کار می کنند، به شما افراد مشابهی از طریق توییتر پیشنهاد خواهد شد. این می تواند کلیدی برای پیدا کردن انتشارات هدف جدید باشد.

 

تماس با نشریات و روزنامه نگاران

با انجام فعالیت های فوق، ممکن است درخواستی از یک روزنامه نگار ببینید که کسب و کار شما می تواند نظر مثبتی به آن ارائه دهد و پاسخدهی از همان جایگاه کاملا قابل قبول خواهد بود. اما اگر رقیبی دارید که در تعقیب شماست، لازم است به خبرنگار  پیام مستقیم بدهید که اطمینان دهد شما خلف وعده نخواهید کرد.

راه دیگر برای هشدار به خبرنگاران در مورد اخبارتان ارسال یک پیام با لینکی به مطبوعات و یا وبلاگ تان است. اگر بارها و بارها ایمیل فرستاده و یا برای تماس با یک نویسنده خاص تلاش کرده اید، ممکن است بهتر باشد توییتی به عنوان پیگیری مطلب مورد نظر بفرستید. با توجه به این که حجم ایمیل های دریافتی خبرنگاران بالاست تعدادی از روزنامه نگاران بر روی شبکه های اجتماعی واکنش بسیار سریعتری نشان می دهند.

 

کار شبکه ای

همانطور که ممکن است در یک کنفرانس برای دیدار با تاثیرگذاران، مشتریان و یا مشتریان بالقوه و روزنامه نگاران حضور یابید، شما می توانید از توییتر برای کار شبکه ای استفاده کنید.

 

تغییر روابط عمومی

هر حرفه ای روابط عمومی به شما خواهد گفت که این صنعت به طور چشمگیری در کنار رشد آنلاین تغییر کرده است. بسیاری از روزنامه نگاران دیگر زمانی برای گفتگو با تلفن ندارند زیرا مسئولیت چاپ های متعدد و بخش های دیجیتال را به عهده دارند و با ایمیل بمباران می شوند. بنابراین برای بنگاه های کسب و کار بسیار مهم است که تصویر و شهرت عمومی کسب و کار را از طریق مبارزات خلاقانه روابط عمومی مدیریت کنند.

استفاده موثر از توییتر، تنها یک مثال از این دست است که چگونه در دنیای دیجیتال امروز، این امکان وجود دارد تا از طریق فرصت های ارزشمند پوشش رسانه ای جایگاه کسب و کار خود را ارتقا داد. به طور قابل ملاحظه، توییتر تریبون رایگانی را به کارکنان حرفه ای روابط عمومی ارایه می دهد که می تواند بازده معناداری داشته باشد.  

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد