درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27011صفحه نخست » جمعه، 5 آذر 1395 - 16:20
آیا فیس‌بوک می‌خواهد در چین تن به سانسور بدهد؟
فیس‌بوک در چین فیلتر است. به گزارش "نیویورک تایمز" و به نقل از کارمندان پیشین و فعلی فیس بوک، این شبکه اجتماعی برای ایجاد امکان بازگشت به بازار چین اکنون اقدام به ساخت نرم‌افزاری برای سانسور کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس‌بوک در چین فیلتر است. به گزارش "نیویورک تایمز" و به نقل از کارمندان پیشین و فعلی فیس بوک، این شبکه اجتماعی برای ایجاد امکان بازگشت به بازار چین اکنون اقدام به ساخت نرم‌افزاری برای سانسور کرده است.

مقامات چین در سال ۲۰۰۹ میلادی در پی آغاز درگیری‌های قومی در این کشور دست به فیلتر شبکه اجتماعی فیس‌بوک زدند تا از تبادل اطلاعات جلوگیری کنند.


فیسبوک که مدت‌هاست برای بازگشت به بازار چین تلاش می‌کند، از قرار برای جلب رضایت مقامات چینی دست به ساخت نرم‌افزاری برای سانسور محتوا در این شبکه اجتماعی زده است. 

مارک زاکربرگ، مدیرکل فیس‌بوک
روزنامه "نیویورک تایمز" این خبر را با استناد به گفته‌های چندین کارمند فعلی و سابق فیس‌بوک منتشر کرده که در گزارش این نشریه از ذکر نام آنها خودداری شده است.


در ادامه گزارش درباره امکانات نرم‌افزار سانسور فیس‌بوک توضیحاتی داده شده، از جمله این‌که با استفاده از آن "وبسایت سومی" امکان دسترسی و مانیتورینگ پست‌ها و کلیدواژه‌های محبوب در فیسبوک را خواهد داشت.


این "وبسایت سوم" در عین حال بر محتوایی که در تایم‌لاین کاربرها آشکار می‌شود، کنترل داشته و حتی امکان جلوگیری از انتشار مطالب مشخص روی صفحه کاربران در مناطق گوناگون جغرافیایی را در اختیار قرار می‌دهد.


فیس‌بوک و مسئله سانسور
با این حال هنوز هیچ سندی مبنی بر ارائه این نرم‌افزار به مقامات چینی در دست نیست. این ایده یکی از طرح‌های مورد بحث در فیس‌بوک در صورت بازگشت به بازار چین است. اما در عین حال این امکان وجود دارد که این نرم‌افزار هرگز مورد استفاده قرار نگیرد.


این نخستین باری نیست که فیس‌بوک اقدام به حذف محتوایی می‌کند که با سلیقه دولت‌ها هم‌خوانی ندارد.


در کشورهای روسیه و ترکیه نیز پیش از این برخی از مطالب پست‌شده در این شبکه اجتماعی به علت نارضایتی دولت و درخواست مقامات حذف شده‌اند. اما تفاوت این عملکرد با آن‌چه در ارتباط با ورود دوباره به بازار چین و نرم‌افزار سانسور فیسبوک مطرح است، امکان جلوگیری از ظاهر شدن مطالب بر روی صفحه کاربران است و نه حذف آنچه بر روی تایم‌لاین پدیدار شده است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد