درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26950صفحه نخست » دوشنبه، 1 آذر 1395 - 10:30
عذرخواهی توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه
جک دورسی، مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک اشتباه در سیستم خودکار علامت‌گذاری تبلیغات مذکور دانسته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جک دورسی، مدیر توییتر به علت نمایش تبلیغات نژادپرستانه در این سایت از کاربران عذرخواهی کرده است. وی علت نمایش تبلیغات مذکور را یک اشتباه در سیستم خودکار علامت‌گذاری تبلیغات مذکور دانسته است. وی مدعی شده که اشکال مذکور شناسایی و برطرف شده تا دیگر چنین تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی نمایش داده نشود. تبلیغات مذکور که با تاکید بر برتری نژاد سفید در توییتر منتشر شده بود، با انتقاد تند بسیاری از کاربران و رسانه‌ها مواجه شد و با توجه به آغاز قریب‌الوقوع ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده که گرایش‌های نژادپرستانه و ضدخارجی دارد، این امر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. تبلیغات یاد شده مربوط به یک حساب کاربری متعلق به سازمانی به نام New Order در توییتر است که گرایش‌های نئونازی دارد. حساب یاد شده و تبلیغات مربوط به آن فعلا تعلیق و از توییتر پاک شده‌اند. کارشناسان می‌گویند آیا تضمینی وجود دارد که در آینده چنین تبلیغات نژادپرستانه‌ای در توییتر نمایش داده نشوند و چگونه می‌توان از این امر جلوگیری کرد. آنان می‌گویند در آینده و همزمان با آغاز ریاست جمهوری ترامپ احتمال گسترش تبلیغات گروه‌های مروج تنفر قومی و نژادی در آمریکا وجود دارد و فضای مجازی هم بستری مناسب برای توسعه فعالیت‌های این گونه افراد است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3916

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد