درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26934صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 29 آبان 1395 - 11:49
سلیمی مطرح کرد
لزوم استفاده روابط عمومی‌ها از روش‌های کارآمد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: مدیر روابط عمومی در هر سازمان باید واجد یک سری خصوصیات و روش‌های کارآمد در اداره امور و انجام وظایف شغلی باشد تا بتواند موجب پیشرفت کاری در ادارات و سازمان‌ها شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مجتبی سلیمی در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو بندرعباس اظهار کرد: روابط عمومی در زندگی انسان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این موضوع در ادارات و سازمان‌ها بسیار خطیرتر است، زیرا علاوه بر این که موفقیت یا عدم موفقیت فرد مطرح است، سرنوشت کل مجموعه نیز تحت تأثیر روش‌های به کار گرفته قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تغییرات در هر مجموعه اداری یک امر بدیهی است، افزود: قطعاً تغییرات در سطح مدیران با هدف پویایی و رشد فزاینده انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در این ارتباط برخی تغییرات در مجموعه روابط عمومی شهرداری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه اقداماتی که اکنون در مجموعه شهرداری بندرعباس به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و رونق و آبادانی شهر صورت می‌گیرد، در هیچ برهه زمانی سابقه نداشته است.

سلیمی با اشاره به اجرای همزمان چندین پروژه بزرگ در سطح شهر، بیان کرد: احداث چند تقاطع غیرهم‌سطح، بوستان‌های متعدد و کوهستان‌پارک، فضاهای تفریحی و تفرج‌گاهی مختلف و غیره تنها بخشی از این پروژه‌ها است.

وی در ادامه نیز با تأکید بر اهمیت روابط عمومی در اعلام و اطلاع‌رسانی این اقدامات، تصریح کرد: اگر مجموعه‌ای روابط عمومی خلاق و پویا نداشته باشد، تمامی اقدامات ناقص مانده و اعلامی از خدمات در آن زمینه صورت نمی‌گیرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: روابط عمومی نقشی بسیار مؤثر در بهبود وضعیت سازمان و ایجاد تعامل بین مجموعه‌های درون و برون سازمانی دارد.

سلیمی اظهار کرد: اگر بخواهیم روابط عمومی نقش مطلوب و متناسب با شرایط را ایفا کند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در درجه نخست هر سازمانی، نسبت به تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی اقدام شود.

 

منبع: برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد