درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 22:56   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو

  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهبرد کشور در هوش مصنوعی تا افق ۱۴۱۲
  برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای موبایلی در ایزوایکو
  ایده‌های بازاریابی برای شرکت‌های B2B SaaS
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2689صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 16 اسفند 1391 - 14:19
دانشجویان اقلیت انگلیسی به حرفه روابط عمومی علاقمندند
بر اساس یک مطالعه جدید از موسسه خبره روابط عمومی، به طور کلی دانش آموزان سیاه و اقلیت نسبت به کل جمعیت دانشجویی، تمایل بیشتری برای در نظر گرفتن حرفه روابط عمومی به عنوان شغل آینده خود دارند. گزارش "چشم انداز آینده" نشان داد که این دانش آموزان نسبت به کل جمعیت دانشجویی علاقه بیشتری به تصدی شغل روابط عمومی در آینده دارند. آنها همچنین آشنایی نسبتا بیشتری با این حرفه داشته و دیدگاه مثبت تری از این حرفه دارا می باشند.
  

شارا، زهرا بابازادگان- بر اساس یک مطالعه جدید از موسسه خبره روابط عمومی، به طور کلی دانش آموزان سیاه و اقلیت نسبت به کل جمعیت دانشجویی، تمایل بیشتری برای در نظر گرفتن حرفه روابط عمومی به عنوان شغل آینده خود دارند.
 گزارش "چشم انداز آینده" نشان داد که این دانش آموزان نسبت به کل جمعیت دانشجویی علاقه بیشتری به تصدی شغل روابط عمومی در آینده دارند. آنها همچنین آشنایی نسبتا بیشتری با این حرفه داشته و دیدگاه مثبت تری از این حرفه دارا می باشند.
 به طور کلی این بررسی نشان داد که از هر ده دانش آموز 16 تا 18 ساله، هفت نفر با حرفه روابط عمومی ناآشنا بودند و تنها 7 درصد از افراد مورد مطالعه، روابط عمومی را به عنوان یک حرفه بالقوه در نظر گرفتند.
 این گزارش به افزایش آگاهی از صنعت روابط عمومی در میان جوانان کمک خواهد کرد.
 با گفته کورنلیوس الکساندر، رئیس گروه تنوع کاری: "دیدگاه های مثبت بیان شده توسط دانشجویان اقلیت در مورد در نظر گرفتن حرفه روابط عمومی، یافته ای تازه از این گزارش است. که چنانچه این استعداد پرورش یافته و تشویق شود در واقع فرصتی برای افزایش تنوع در حرفه کاری ماست".
 "این گزارش همچنین نمایانگر چالش های متعددی است که با آن مواجه هستیم، به طور ویژه این که زمینه های اجتماعی و اقتصادی و منطقه ای روی درک دانش آموز از حرفه روابط عمومی تاثیر می گذارد. ما به دنبال این هستیم که به منظور بهبود درک و افزایش شناخت از چگونگی حرفه خود، با دانش آموزان و جوانان در تعدادی از پروژه های مختلف کارکنیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد