درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 - 09:16   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم
  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
  درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26871صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 آبان 1395 - 12:47
مراسم تودیع مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران برگزار شد
دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در مراسمی از مهندس بیدخام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با حضور تعدادی از مدیران کل دفاتر ستادی، مناطق و همکاران ساختمان شهید عرفانیان مقدم تجلیل و قدردانی کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در مراسمی از مهندس بیدخام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با حضور تعدادی از مدیران کل دفاتر ستادی، مناطق و همکاران ساختمان شهید عرفانیان مقدم تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش شارا به نقل از پیام تهران آنلاین،در این مراسم مهندس بیدخام ضمن اظهار خرسندی و رضایت از کارکنان دفتر روابط عمومی در مدت ۱۱ ماه حضور در این مجموعه، از تمامی همکارانی که وی را با همفکری و همیاری در اجرای برنامه های درنظر گرفته شده به ویژه از منظر روابط عمومی تجاری کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به دوران آغاز استخدامی خود در شرکت مخابرات ایران بیان کرد: از همان روزهای آغاز فعالیتم در مخابرات، از خداوند منّان خواستم که مرا درانجام وظایفم موفق و عاقبت به خیر گرداند و بسیار خرسندم که حضرت حق همکاران و روسایی را در زندگی کاریم قرار داد که موجب شد بتوانم اهداف کاریم را که رساندن خیر و منفعت به شرکت است به بهترین وجه به انجام برسانم.

ذوالفقاری،معاون دفتر روابط عمومی مخابرات منطقه تهران نیز از مهندس بیدخام به عنوان برادر و دوستی موثر و تاثیرگذار بر همکاران خود به لحاظ رشد فردی و شغلی یاد کرد و دوران همکاری خودد با وی را دورانی فراموش نشدنی خواند.

گفتنی است مهندس چنگایی در سخنانی از وی به عنوان شخصیتی دارای فکر تحول گرایانه یاد کرد و گفت: بی شک با این تفکر مهندس بیدخام در هر سمتی باشند منشا تحول و تغییرات در راستای اهداف شرکت مخابرات ایران خواهند بود.

مهندس کرمی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری به نمایندگی از همکاران ساختمان شهید عرفانیان مقدم نیز بیان داشت: وی از افتخارات مخابرات منطقه تهران است و شرکت مخابرات ایران «برندی» را در میان برند های خود جای داده است.


شایان ذکر است در پایان این مراسم هدایایی به رسم یاد بود از طرف همکاران دفتر روابط عمومی منطقه مخابرات تهران و مدیران مناطق مخابراتی به مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اهداشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند


  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد


  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی


  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد


  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو


  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی


  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟


  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد