درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26847صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 25 آبان 1395 - 08:38
بازاریابی جدید برای شل هلیکس اولترا
این کمپین شامل تلویزیون (برنامه تلویریونی) و چاپ (بروشور) است که توسط خط مشی های دیجیتال جدید و فعالیت های زیر خطی مانند روابط عمومی وبرنامه های تیاتری داخلی پشتیبانی می شوند. در 13 بازار، حمایت یا پوشش مزبور، همه عناصر یک کمپین یکپارچه را در بر خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولترا هلیکس شل با فن آوری PurePlus (خالص کردن مضاعف)، تغییر عمده ای در نام تجاری (برند) داده، و با قرار دادن یک کانون استراتژیک جدید در فن آوری تبدیل گاز - به - مایعات برای روغن موتور با کیفیت عالی، مخالفت و اعتراض به پالایش سنتی نفت خام، را مطرح کرد. به منظور نشان دادن این چشم انداز جدید به رانندگان، این نام تجاری در حال سرمایه گذاری در یک کمپین بازاریابی جهانی در بیش از 100 کشور، از جمله آفریقای جنوبی است.


این کمپین شامل تلویزیون (برنامه تلویریونی) و چاپ (بروشور) است که توسط خط مشی های دیجیتال جدید و فعالیت های زیر خطی مانند روابط عمومی وبرنامه های تیاتری داخلی پشتیبانی می شوند. در 13 بازار، حمایت یا پوشش مزبور، همه عناصر یک کمپین یکپارچه را در بر خواهد داشت.


استراتژی بازاریابی
استراتژی بازاریابی با یک فیلم ویژه که توسط رف واثون کارگردان برنده جایزه و عکاس مشهور کتی سواین ساخته شده، آغاز می شود. این فیلم 30 ثانیه ای،یک فراری قرمز 458 اسپایدر را نشان می دهد، که توسط آن محصول (با استفاده از آن محصول)، در شرایط رانندگی غیر قابل پیش بینی از جاده کریسوویکور در نزدیکی ریکیاویک در ایسلند، نگهداری می شود.


اندرو ایوانز، مدیر بازاریابی تجاری شل آفریقای جنوبی، گفت: «ما حس کردیم که چنین فن آوری انقلابی سزاوار داشتن یک استراتژی بازاریابی برای تطبیق دادن است، و به همین دلیل ما در حال سرمایه گذاری سنگینی در کمک به رانندگان آفریقای جنوبی هستیم تا بتوانند مزایای آن محصول را درک کنند. این یک لحظه بزرگی برای برند ما است و نیز اولین سرمایه گذاری در نوع خودش می باشد که ما در کمپین محصول جدید انجام داده ایم».


فن آوری تبدیل گاز به مایع
«فیلم جدید برای جشن گرفتن این فن آوری انقلابی تبدیل گاز به مایعات در نظر گرفته شده است، که به اعتقاد ما قرار است نوع آوری مجددی در صنعت روغن موتور شود. چه راهی بهتر از این که با یکی از الهام بخش ترین اتومبیل های جاده ای در جهان این کار را انجام دهیم، آزمودن فن آوری جدید در برخی شرایط حاد رانندگی این سیاره.»

ریموند ابراهام، مدیر فنی بازرگانی شل آفریقای جنوبی گفت: «در حال هموار کردن مسیری برای نسل بعدی از روغن های موتور، با ارائه امکانات برای نمرات (گرید) ویسکوزیته جدید، هستیم که می تواند حفاظت از موتور در شرایط حادتر را، فراهم کند. تا کنون، این امر ما را قادر به خلق اولترا هلیکس شل 5W - 40 نموده، و ما اکنون در حال کارکردن و متمرکز شدن بر تحولات آینده هستیم.»


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد