درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 13:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26809صفحه نخست » یکشنبه، 23 آبان 1395 - 10:48
رونمایی از موتور جست‌وجوی جدید و هوشمند مقالات دانشگاهی
یکی از بنیان‌گذاران مایکروسافت امکانات تازه‌ای را به موتور جست‌وجوی معنایی خود افزوده که جست‌وجوی تخصصی در 10 میلیون مقاله در حوزه‌های علوم رایانه و علوم عصبی را ممکن می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یکی از بنیان‌گذاران مایکروسافت امکانات تازه‌ای را به موتور جست‌وجوی معنایی خود افزوده که جست‌وجوی تخصصی در 10 میلیون مقاله در حوزه‌های علوم رایانه و علوم عصبی را ممکن می‌کند. محققان، دانشمندان و استادان دانشگاهی سالانه نزدیک به 5/ 2 میلیون مقاله علمی منتشر می‌کنند و این مجموعه به تدریج به بیش از 50 میلیون مقاله علمی تولید شده در جهان از سال 1665 میلادی به این سو اضافه می‌شود. در حالی که بر تعداد این مقالات روز به روز افزوده می‌شود، مطالعه تمامی آنها نیز به کاری دشوار برای متخصصان حوزه‌های مختلف علمی مبدل شده و جست‌وجو برای یافتن مقالات مرتبط نیز کار ساده‌ای نیست. در این شرایط پل آلن، یکی از موسسان مایکروسافت و رئیس موسسه غیرانتفاعی هوش مصنوعی آلن یک موتور جست‌وجوی تخصصی مقالات علمی به نام Semantic Scholar را راه‌اندازی کرده که از آدرس semanticscholar.org در دسترس است. این موتور جست‌وجو مجهز به هوش مصنوعی پیشرفته‌ای با قابلیت خودآموزی و ارتقای توان جست‌وجوی خود است تا در هر بار جست‌وجو پیشنهادهای بهتری به کاربران ارائه کند. Semantic Scholar اولین بار در نوامبر 2015 با تمرکز بر مقالات رشته علوم رایانه در دسترس قرار گرفت و امروزه در حوزه علوم عصبی نیز فعال شده و پایگاه داده‌های آن 10میلیون مقاله را در برمی‌گیرد. الگوریتم‌های جست‌وجوی Semantic Scholar پیشرفته تر و پیچیده تر از گوگل است و به گفته پل آلن تا پایان سال 2017 از طریق این جست‌وجوگر کل تحقیقات علمی صورت گرفته در حوزه پزشکی در دسترس خواهد بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3910

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد