درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 02:12   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26809صفحه نخست » یکشنبه، 23 آبان 1395 - 11:24
رونمایی از موتور جست‌وجوی جدید و هوشمند مقالات دانشگاهی
یکی از بنیان‌گذاران مایکروسافت امکانات تازه‌ای را به موتور جست‌وجوی معنایی خود افزوده که جست‌وجوی تخصصی در 10 میلیون مقاله در حوزه‌های علوم رایانه و علوم عصبی را ممکن می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یکی از بنیان‌گذاران مایکروسافت امکانات تازه‌ای را به موتور جست‌وجوی معنایی خود افزوده که جست‌وجوی تخصصی در 10 میلیون مقاله در حوزه‌های علوم رایانه و علوم عصبی را ممکن می‌کند. محققان، دانشمندان و استادان دانشگاهی سالانه نزدیک به 5/ 2 میلیون مقاله علمی منتشر می‌کنند و این مجموعه به تدریج به بیش از 50 میلیون مقاله علمی تولید شده در جهان از سال 1665 میلادی به این سو اضافه می‌شود. در حالی که بر تعداد این مقالات روز به روز افزوده می‌شود، مطالعه تمامی آنها نیز به کاری دشوار برای متخصصان حوزه‌های مختلف علمی مبدل شده و جست‌وجو برای یافتن مقالات مرتبط نیز کار ساده‌ای نیست. در این شرایط پل آلن، یکی از موسسان مایکروسافت و رئیس موسسه غیرانتفاعی هوش مصنوعی آلن یک موتور جست‌وجوی تخصصی مقالات علمی به نام Semantic Scholar را راه‌اندازی کرده که از آدرس semanticscholar.org در دسترس است. این موتور جست‌وجو مجهز به هوش مصنوعی پیشرفته‌ای با قابلیت خودآموزی و ارتقای توان جست‌وجوی خود است تا در هر بار جست‌وجو پیشنهادهای بهتری به کاربران ارائه کند. Semantic Scholar اولین بار در نوامبر 2015 با تمرکز بر مقالات رشته علوم رایانه در دسترس قرار گرفت و امروزه در حوزه علوم عصبی نیز فعال شده و پایگاه داده‌های آن 10میلیون مقاله را در برمی‌گیرد. الگوریتم‌های جست‌وجوی Semantic Scholar پیشرفته تر و پیچیده تر از گوگل است و به گفته پل آلن تا پایان سال 2017 از طریق این جست‌وجوگر کل تحقیقات علمی صورت گرفته در حوزه پزشکی در دسترس خواهد بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3910

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد