درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 00:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26702صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 17 آبان 1395 - 15:43
جلسه شورای هماهنگی نمایشگاه روابط‌ عمومی برگزار شد
بانک صادرات میزبان روابط عمومی بانک ها
دومین جلسه شورای هماهنگی نمایشگاه روابط‌عمومی صبح یکشنبه شانزدهم آبانماه، به میزبانی اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات و با حضور مدیران و صاحبنظران حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در ابتدای این نشست، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه روابط‌عمومی 1395 با تشکر از دست‌اندرکاران بانک صادرات به مناسبت میزبانی این نشست گفت: با توجه به اینکه امروزه رسانه‌های مجازی در بسیاری از امور به یاری ما آمده‌اند و باعث تسهیل در انجام فعالیت‌ها شده‌اند، برگزاری نشست‌هایی از این دست به بهانه‌ای برای دیدار اهالی روابط‌عمومی تبدیل شده است  تا به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و دغدغه‌های این حوزه بپردازند.  
وی ادامه داد: در جلسه امروز که به مناسبت در پیش بودن نمایشگاه روابط‌عمومی برگزار شده، سعی داریم تا ضمن همفکری با صابحنظران حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات ضمن دستیابی به راه‌کارهای مناسب، نسبت به معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای موجود در حوزه روابط‌عمومی کشور اقدام نماییم.
علی جهانی، مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به عنوان سخنران بعدی ضمن عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در جلسه، به ارایه گزارشی در خصوص فعالیت‌های صورت‌پذیرفته این بانک در طی ماه‌های اخیر پرداخت.
جهانی در ادامه گفت: امروز و در این نشست بسیار خوشحالم که در جمع مدیران روابط‌عمومی در خصوص حوزه روابط‌عمومی صحبت می‌شود چرا که همانگونه که همگان اذعان دارند روابط‌عمومی به عنوان منعکس‌کننده فعالیت‌های سازمان خود به عنوان یکی از بخش‌های اصلی سازمان در معرض دید عموم قرار ندارد و لازم است تا با برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی از این دست نسبت به معرفی توانمندی‌های خود اقدام نماید.
امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه روابط‌عمومی سخنران بعدی این نشست بود.
وی با اشاره به برگزاری این جلسه به عنوان دومین نشست شورای هماهنگی نمایشگاه روابط‌عمومی گفت: نمایشگاه روابط‌عمومی به عنوان یکی دیگر از تولیدات ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی که بعد از برگزاری یازده دوره همایش روابط‌عمومی الکترونیک، پنج دوره همایش روابط‌عمومی و صنعت، چهار دروه همایش حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، تولید بیش از هفتاد عنوان کتاب و انتشار ماهنامه و ویژه‌نامه‌های تخصصی در این حوزه، سعی دارد تا با ارایه رویکردی جدید در حوزه صنفی، نسبت به ارایه دستاوردهای بخش روابط‌عمومی به مخاطبان خود اقدام نماید.
در ادامه علی شوقی‌بنام، دبیر این نمایشگاه ضمن ارایه گزارشی در خصوص نشست نخست این شورا، به فعالیت‌های صورت‌پذیرفته در خصوص برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه روابط‌عمومی پرداخت.
دبیر نمایشگاه روابط‌عمومی گفت: برگزاری این نمایشگاه بصورت صنفی، علاوه به شأنیت‌ بخشیدن هر چه بیشتر به حوزه روابط‌عمومی، فرصت مناسبی است تا سایر سازمان‌های ارایه‌دهنده خدمات به روابط‌عمومی‌ها، ضمن دستیابی به بازارهای جدید نسبت به رفع نیازهای نهاد روابط‌عمومی در کشور اقدام نمایند.

سیدعلی جلالی نظری مدیرکل روابط‌عمومی بانک سپه، مجید نیک‌روان معاون روابط‌عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، حسن رضایی مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجتبی نظری رییس مرکز ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ناهید مونسان مدیرکل روابط‌عمومی بانک سرمایه، منصور ساعی پژوهشگر حوزه ارتباطات، محمد تهرانی مدیر توسعه بازار شرکت پویا رسانه، جواد مقدسی معاون روابط‌عمومی بانک صادرات، محمد قیامتی مدیرعامل شرکت طرح باران، رامین امینی زارع مدیر روابط‌عمومی صندوق بیمه کشاورزی، علی جنگروی مدیر روابط‌عمومی فرمانداری تهران، مجید بهرامی معاون روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین، رامین رادنیا مدیر روابط‌عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید مهدی محمدی مدیر روابط‌عمومی شرکت فرهنگ فیلم تهران، غلامرضا دیوسالار مدیر روابط‌عمومی شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، سورنا پیشداد مدیر توسعه بازار شرکت عصر دانش‌افزار، ایمان قربانی بخشدار بخش قلعه‌نو و از فعالان حوزه روابط‌عمومی، محمدرضا رضایی‌منش مدیر روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، سمیه محمدی مدیر روابط‌عمومی شرکت بیمه رازی، محمدرضا پارسیان رییس انجمن روابط‌عمومی دانشکده خبر و میثم طهرانی مدیرعامل مرکز تجارت دانش بنیان از دیگر حاضران در این نشست بودند که به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری نمایشگاه روابط‌عمومی پرداختند.

 

منبع: بنکر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد