درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 19:27   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2669صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 14 اسفند 1391 - 10:57
شارا/ آمازون به عنوان معتبرترین شرکت در سال 2013 از اپل پیشی گرفت
بر اساس این مطالعه پس از آمازون و اپل، شرکت های والت دیزنی، گوگل و جانسون و جانسون رتبه های سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند. آمازون در تمام پرسش های مربوط به اعتماد 100 درصد پاسخ مثبت دریافت کرده بود. بیش از 50 درصد از 14 هزار نفر پاسخ دهنده نیز بیاد می آوردند که بحث هایی در مورد آمازون با دوستان و خانواده خود در سال گذشته داشتند و نزدیک به 100 درصد از این گفتگوها مثبت بود.
  

شارا، زهرا بابازادگان- بر اساس مطالعات انجام گرفته توسط شرکت اعتباری هریس در سال 2013، این نخستین بار است که آمازون توانسته شرکت اپل را که معتبرترین شرکت در سال گذشته بوده پشت سر بگذارد.
 به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران، مطالعه آنلاین، که بیش از 14 هزار نفر را شامل می شود، در ماه نوامبر انجام و در اوایل این هفته منتشر شد.
 بر اساس این مطالعه پس از آمازون و اپل، شرکت های والت دیزنی، گوگل و جانسون و جانسون رتبه های سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
 آمازون در تمام پرسش های مربوط به اعتماد 100 درصد پاسخ مثبت دریافت کرده بود. بیش از 50 درصد از 14 هزار نفر پاسخ دهنده نیز بیاد می آوردند که بحث هایی در مورد آمازون با دوستان و خانواده خود در سال گذشته داشتند و نزدیک به 100 درصد از این گفتگوها مثبت بود.
 در حالی که درک کلی از شرکت های بزرگ آمریکا نسبتا مبهم باقی مانده است، این مطالعه وجود برخی از نشانه های ضدونقیض در مورد چگونگی درک بخش کسب و کار را روشن ساخت. رابرت فرانک مدیر اجرایی بخش مدیریت اعتبار شرکت هریس منتشر کننده نظرسنجی هریس می گوید :" به نظر می رسد انتظارات مردم از شرکت های بزرگ آمریکا واقع بینانه شده است".
 بر اساس این مطالعه، 16 درصد از پاسخ دهندگان بر این عقیده اند که اعتبار شرکت های بزرگ آمریکا تا حدودی بهبود یافته است. این در حالی است که 49 درصد معتقدند که میزان اعتبار این شرکت ها کاهش داشته است.
 این مطالعه همچنین نشان می دهد که بیش از 60 درصد از مصرف کنندگان در حال حاضر فعالانه سعی می کنند اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی اداره شرکت کسب کنند قبل از اینکه آنها خدمات و یا محصولات شرکت را در نظر بگیرند. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد این گروه که هریس آن ها را "متقاضی" می نامد موجود می باشد.
  فعالانه درگیر در گفتگو با دیگران در مورد یافته های شان درباره شرکت
  در 60 درصد از موارد، تصمیم به عدم انجام کسب و کار با یک شرکت می گیرند به علت چیزی که در مورد آن شرکت فهمیده اند.
  بر اساس یافته های خود در مورد شرکت، فعالانه بر دوستان و خانواده در مورد انجام و یا عدم انجام کسب و کار با شرکت مورد نظر تاثیر می گذارند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد