درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26612صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 آبان 1395 - 11:33
روابط عمومی ها با نقش آفرینی در فضای مجازی، به گفتمان سازی مثبت کمک کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: نقش آفرینی روابط عمومی ها در شبکه های مجازی می تواند با ایجاد گفتمان مثبت، از شکل گیری گفتمان های غیرعقلانی در این شبکه ها جلوگیری کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا سوقندی روز چهارشنبه افزود: شناسایی ساختار اطلاع رسانی و تقویت آن به منظور جلوگیری از انتشار خبرهای غیرواقعی و تخریبی، باید در اولویت کاری اصحاب رسانه و روابط عمومی ها باشد.
وی با بیان اینکه رسانه ها به منظور جلوگیری از دلسردی مردم از دستگاه های اجرایی و افزایش آگاهی جامعه از شایعه پراکنی خودداری کنند، افزود: تنظیم قوانین برای جلوگیری از شایعه پراکنی در شبکه های مجازی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است.
سوقندی ادامه داد: نشر خبر در خبرگزاری ها و شبکه های مجازی باید اقناعی و گفتمانی باشد و باید اطلاعات تکمیلی به مخاطب ارایه شود.
وی اضافه کرد: در استان سمنان اعتماد مردم به رسانه های محلی قابل توجه است و دستگاه های اجرایی می توانند با ارتباط با این رسانه ها، مهم ترین اقدام های دولت تدبیر و امید را به لایه های مختلف اجتماعی در استان اطلاع رسانی کنند.
سوقندی گفت: با ساماندهی سالن نشست های خبری و افزایش امکانات رفاهی برای خبرنگاران و انتشار اطلاعات درکمترین زمان ممکن ، می توان صحیح ترین خبرها را به مردم مخابره کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: ایجاد فضای تخریبی و دروغ پراکنی در خبررسانی با اصول اخلاقی و اسلامی در تعارض است و رسانه ها باید به دنبال انتشار خبرهای واقعی باشند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان نیز با بیان اینکه، نبود نگرش مثبت برای کارایی روابط عمومی ها از چالش های عمده در حوزه کاری دستگاه های اجرایی است ادامه داد: روابط عمومی ها باید با ارتباط داشتن با خبرنگاران و مردم، در انتقال خبر و انتقال مشکلات سهیم باشند.
ایرج کارخایی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه، خبرگزاری ها و مطبوعات باید با افزایش هم افزایی، به رسالت واقعی خود بپردازند و از ایجاد نفاق در کشور جلوگیری کنند.
در این آیین حجت الله یحیایی با حکم محمدرضا خباز استاندار سمنان به عنوان معاون مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان معرفی شد.
همچنین از چهار دستگاه اجرایی استان سمنان به دلیل ارایه گزارش جامع از عملکرد دولت تدبیر و امید در هفته گرامیداشت دولت قدردانی شد.

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد