درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2658صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 12 اسفند 1391 - 17:08
رسانه های اجتماعی نقش کارگزاران روابط عمومی را دستخوش تغییرات کرده است.
رسانه های اجتماعی نقش کارگزاران روابط عمومی را دستخوش تغییراتی زیادی کرده است.
  

رسانه های اجتماعی انقلابی در روابط عمومی


شارا، زهرا بابازادگان- صنعت روابط عمومی در چند سال گذشته با زمان ظهور و استفاده گسترده از سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، دستخوش تغییرات اساسی شده است.
این اولین باری نیست که صنعت روابط عمومی ناگزیر به انطباق با یک روش جدید برای انجام کسب و کار شده است. من به یاد دارم مدیر ارشد روابط عمومی را که هر بار برای کارآموزان تازه وارد با آب و تاب داستان چگونگی استفاده از فکس برای ارتباط با مطبوعات را در سال های آغازین استخدامش تعریف می کرد. برای سال ها رولودکس (یک علامت تجاری برای یک فایل چرخشی رومیزی از کارت های قابل حمل، معمولا برای ثبت نام ، آدرس و شماره تلفن استفاده می شود- م.) بهترین دوست مدیران روابط عمومی بود. بعد ها در نهایت بوسیله PDA (نام اختصاری دستیار دیجیتال شخصی است. کامپیوتر دستی سبک است که دارای یک صفحه نمایش لمسی بوده و به طور کلی برای ذخیره اطلاعات مانند آدرس ها و یا برنامه ها استفاده می شود. بسیاری از PDA ها دارای نرم افزار تشخیص دست خط می باشند. برخی دارای پشتیبانی تشخیص صدا بوده و برخی برای ارتباط با کامپیوتر و یا شبکه های دیگر دارای تلفن همراه و مودم داخلی می باشند- م.) جایگزین شد. در حال حاضر لیست تماس با مخاطبین و قرار ملاقات های کاری همگی به کمک گوشی های هوشمند به راحتی انجام می شود.
خلاقیت و تاکتیک همان چیزی است که همواره موجب موفقیت روابط عمومی می شود. به همین دلیل، صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی و تجربه کار با ابزار ها و تکنیک های جدید برای تولید نتایج بهتر و توسعه یافته بوده است.
ما با دو کارشناس حرفه ای روابط عمومی به گفتگو نشستیم و از آنها پرسیدیم که رسانه های اجتماعی چه تأثیری بر حرفه آن ها داشته و چطور گوش دادن اجتماعی به آن ها برای نظارت و واکنش به آخرین اخبار مربوط به مشتریان شان در زمان واقعی کمک می کند.


به عنوان متخصصان روابط عمومی چه کارهایی را حالا انجام می دهید که پنج سال قبل، پیش از انفجار رسانه اجتماعی قادر به انجام آن ها نبودید؟
نیل اوگورمان: ارتباطات در سال های اخیر فراتر از تشخیص و از نظر من به سوی بهتر شدن تغییر کرده است. در حالی که تفسیرهای بسیاری تمایل دارند بر چالش ها و خطرات جهانی که در آن کنترل دیگر امکان پذیر نیست تمرکز نمایند. در سوی دیگر در حال حاضر فرصت های بی حد و حصری برای گوش دادن، درک و تعامل با مخاطبان و ایجاد طرفداران و جوامع وجود دارد - چیزی که می تواند برای مارک ها و سازمان ها قدرت زیادی ایجاد کند.
از آن جا که جهان- مصرف کنندگان، کسب و کارها، سازمان ها- بیشتر و بیشتر به صورت آنلاین زندگی می کنند توانایی ما برای دسترسی به مخاطبان کلیدی به وسیله رقبای جدید مانند آژانس های دیجیتال، سازمان های اجتماعی و آژانس های تبلیغاتی به چالش کشده می شود. با این حال، در حال حاضر ما می توانیم گوش دهیم، درک کنیم، تاثیر بگذاریم و اندازه گیری کنیم به نحوی که قبلا هرگز نمی توانستیم. بنابراین ما هر روز شانس و فرصتی برای استفاده از مهارت های منحصر به فرد خود- ایجاد آگاهی و درک از طریق رسانه های تاثیرگذار و فضاهای اجتماعی به شیوه ای که حقیقتا ایجاد ارزش می کند- داریم. چالش باقی مانده ایجاد تعادل بین گوش دادن و انجام دادن است.


به نظر شما رسانه های اجتماعی چه تاثیری بر نقش کارگزاران روابط عمومی داشته اند؟
برنیس برنساید: رسانه های اجتماعی نقش کارگزاران روابط عمومی را دستخوش تغییراتی زیادی کرده است. نه تنها کار ما را با درخواست و انتظارات بیشتری مواجه کرده بلکه ما باید بیش از هر زمان دیگر قادر به حرکت و تفکر سریعتر باشیم.
با ورود توییتر و فیس بوک و چرخه خبری 24 ساعته " 24 ساعت طلایی" که در آن از یک شرکت برای پاسخ به مسائل انتظار می رفت تبدیل به" ساعت طلایی" شده است. ما وظایف چندگانه ای را در یک سطح کاملا جدید به عهده گرفته ایم - در حالی که بر اخبار فوری در توییتر نظارت می کنیم در حال ویرایش یک پست وبلاگ و در عین حال و در زمان واحد در حال پاسخ تلفنی به یک روزنامه نگار که به تازگی متوجه یکی دیگر از اطلاعیه های مشتری در لینکداین شده می باشیم.


نیل اوگورمان متخصص ارتباطات و برنیس برنساید مالک و مدیر آژانس ارتباطات در ایرلند می باشد.

 

منبع اول: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد