درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26543صفحه نخست » یکشنبه، 9 آبان 1395 - 23:13
اولین وب سایت اختصاصی زنان مسلمان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امانی الخطابه، نویسنده و کارآفرینی که در بخش فن آوری مشغول کار می باشد، زن جوان 24 ساله ای است که حجاب بر سر می گذارد و در نیوجرسی رشد کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امانی الخطابه، نویسنده و کارآفرینی که در بخش فن آوری مشغول کار می باشد، زن جوان 24 ساله ای است که حجاب بر سر می گذارد و در نیوجرسی رشد کرده است. او می گوید که از شنیدن سوال های کلیشه ای در مورد زنان مسلمان محجبه خسته شده است. وی که کتاب Muslim Girls او اخیرا به کتاب فروشی ها راه یافته است، در کتابش به این سوالات پرداخته و آنها را نشاندهنده بی اطلاعی و عدم شناخت درست جامعه آمریکا از اقلیت های مذهبی خود می داند.

 

همزمانی انتشار این کتاب که توسط موسسه انتشاراتی Simon and Schuster چاپ شده است، با زمان برگزاری کمپین ریاست جمهوری، تصادفی نبود. چراکه موضوع مهاجران مسلمان یکی از موضوعات اصلی مورد بحث در رقابت های انتخاباتی است. طی سال 2016 <اسلام هراسی> عمیق تر شده و تعداد حملات به مساجد و مسلمانان بیشتر شده است. الخطابه آن را نتیجه شعارهای تفرقه افکنانه ای می داند که از زبان دونالد ترامپ خارج می شود.

الخطابه، همچنین بنیانگذار وب سایت .comMuslimGirl نیز می باشد، که در واقع اولین وب سایتی است که برای زنان مسلمان راه اندازی شده است. هم اکنون 70 نویسنده با این وب سایت همکاری می کنند و 5 نفر نیز در دفتر آن مشغول کار می باشند. در این وب سایت، به مسایل و موضوعات مختلف در ارتباط با زنان و دختران مسلمان، از جمله انتشار عکس زن جوان محجبه در مجله Playboy پرداخته می شود.

او هنگامی که حملات 11 سپتامبر رخ داد، 9 ساله بود. خانواده او در سال 2005 موقتا به اردن نقل مکان کرده بودند تا از جو خصمانه و اسلام هراسی که پس از 11 سپتامبر در آمریکا حاکم شده بود،‌ مصون بمانند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد