درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26509صفحه نخست » شنبه، 8 آبان 1395 - 11:17
توییتر همچنان ضرر می‌‌دهد
در حالی که توییتر موفق شد انتظارات تحلیلگران را پاسخ دهد و در برابر ۵۹۰ تا ۶۱۰ میلیون دلاری که پیش بینی شده بود، ۶۱۶ میلیون دلار درآمد کسب کرد، رشد درآمد شرکت کند شده است و این شرکت هنوز هم پول از دست می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در حالی که توییتر موفق شد انتظارات تحلیلگران را پاسخ دهد و در برابر ۵۹۰ تا ۶۱۰ میلیون دلاری که پیش بینی شده بود، ۶۱۶ میلیون دلار درآمد کسب کرد، رشد درآمد شرکت کند شده است و این شرکت هنوز هم پول از دست می‌دهد. تنها چشم‌انداز مثبت کوچک توییتر در پایه کاربرانش است که۳۱۷ میلیون کاربر فعال ماهانه در سه ماه سوم گزارش شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته سه درصد رشد داشته است. توییتر در جذاب کردن خود برای خریداران بالقوه شکست خورده است، اما کاهش هزینه‌های داخلی ممکن است به این شرکت در جذاب‌تر شدن برای خریداران کمک کند. طی ماه‌های گذشته تعدادی شرکت‌ از جمله گوگل، دیزنی و شرکت بزرگ رایانش ابری سیلزفورس (Salesforce) گزارش‌هایی را مبنی پیشنهاد برای خرید توییتر مطرح کردند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد که البته می‌تواند تا حدودی به دلیل قیمت بالای این شرکت (حدود ۲۰ میلیارد دلار) باشد. این شرکت بارها و بارها به این موضوع اشاره کرده بود که می‌خواهد در سال ۲۰۱۷ شرکتی سودآور باشد و این تعدیل نیرو که بیشتر روی تیم‌های بازاریابی و فروش متمرکز می‌شود می‌تواند به این هدف او کمک کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3897

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد