درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26460صفحه نخست » سه شنبه، 4 آبان 1395 - 11:37
بازاریابی محتوا؛ بازی جدیدی که بازاریابان امروز باید بیاموزند
این روزها بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک راه کلیدی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید محسوب می شود. امروزه شرکت ها روی شیوه های بازاریابی آنلاین برای ایجاد ترافیک وب سایت (افزایش بازدید از وب سایت) در بازارهای داخلی و جهانی سرمایه گذاری می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این روزها بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک راه کلیدی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید محسوب می شود. امروزه شرکت ها روی شیوه های بازاریابی آنلاین برای ایجاد ترافیک وب سایت (افزایش بازدید از وب سایت) در بازارهای داخلی و جهانی سرمایه گذاری می کنند. حال اگر شما از شیوه های بازاریابی اینترنتی مانند بازاریابی محتوا استفاده نمی کنید فرصت خوبی در اختیار رقیبان خود قرار داده اید تا سهم قابل توجهی از بازار شما را تصاحب کنند.

امروزه مشتریان در تمام سنین و با سطوح درآمدی مختلف به جای روش های سنتی از طریق موتورهای جست وجو اطلاعات کافی درباره محصولات و خدمات خود را دریافت می کنند و از طریق به اشتراک گذاری علاقه و نظرات خود، ارتباط دو طرفه با شرکت و بازاریابان برقرار می کنند. بازاریابی محتوا یک روش موثر و ارزان در افزایش ترافیک وب سایت است.

بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک با تمرکز بر ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند، مربوط و سازگار برای حفظ و جذب مشتریان از طریق موتورهای جست وجو جهت دسترسی به موضوعات مورد علاقه شان در وب سایت شما است که به صورت محتوای نوشتاری، ویدئویی، عکس، جدول، سوالات و... ارائه می شود. اگر شما تاکنون در طرح بازاریابی خود از بازاریابی محتوا استفاده نکرده اید زمان شروع آن فرا رسیده است.

چگونه شروع کنم؟

همانند تمام روش های بازاریابی، بازاریابی محتوا نیز با ایجاد یک برنامه شروع می شود. بهتر است که با تیم بازاریابی خود یک برنامه برای شش ماه آینده طرح  ریزی کنید. همچنین باید بدانید که اثربخشی برنامه بازاریابی محتوا نیاز به زمان دارد.

مشتریان خود را چگونه بشناسم؟

در مرحله بعد براساس تحقیقات بازار و داده های حاصل از ویژگی های جمعیت شناختی، الگوهای رفتاری، انگیزه و اهداف افراد یک تعریف از بازار هدف خود برای کمپین های بازاریابی ارائه دهید.

چه محتوایی می خواهم ارائه کنم؟

در این مرحله بهتر است از طریق مصاحبه با نیروی فروش و تیم های ارائه دهنده خدمت به مشتریان، یک لیست از سوالات متداولی که افراد از آنها می پرسند تهیه کنید. این لیست باید حداقل شامل 20 سوال باشد و نقطه آغاز ایجاد محتوا محسوب شود. همچنین گوش کردن به سخنان مشتریان نیز می تواند کمک بزرگی در درک مشتریان و ایجاد محتوای مناسب باشد.

 چه واژگان کلیدی را انتخاب کنم؟

قبل از ایجاد محتوا باید به دنبال واژگان یا عبارت کلیدی که افراد در موتور جست وجو برای پیدا کردن محصولات و خدمات خود آن را به کار می برند باشید. همچنین باید در نظر داشته باشید هدف پیدا کردن آن دسته از کلمات کلیدی است که رقابت بر سر آن به صورت آنلاین بیش از حد نیست. به همین منظور به احتمال زیاد نیازمند استخدام افراد متخصص هستید.

چگونه یک محتوا ایجاد کنم؟

در این مرحله شما آماده ایجاد یک محتوا هستید. معمولا محتوا از طریق روش های مختلفی مانند وبلاگ نویسی، مقالات، تصاویر، فیلم ها و رسانه های اجتماعی ایجاد می شود.

رایج ترین روش برای شروع پر کردن وب سایت خود با محتوای مناسب (سئو) ایجاد یک وبلاگ مناسب هفتگی و به همراه لیستی از ایمیل ها است. بهتر است لیست ایمیل های خود را با مشتریان فعلی خود شروع کنید. همچنین هر پست باید شامل یک کلمه کلیدی متناسب با یک مشتری باشد.

بازاریابی محتوا: گام آخر

آخرین مرحله بازاریابی محتوا است. معمولا محتوای ایجاد شده به لیست ایمیل های موجود ارسال می شود. برای رشد کسب و کار اینترنتی خود شما می توانید از طریق رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و سئو نرخ بازدیدکنندگان وب سایت تان را افزایش دهید. بنابراین اگر در بازاریابی دیجیتالی با مسائلی از قبیل نرخ پایین مشارکت کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت مواجه شدید درباره ایجاد محتوای جدید فکر کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد