درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26418صفحه نخست » یکشنبه، 2 آبان 1395 - 13:04
آگهی های تبلیغاتی پربازدید ماه گذشته یوتیوب چه آگهی هایی بودند؟
در میان آگهی هایی که ماه گذشته در یوتیوب پربازدید شدند، جنگ میان آمازون و اپل در صدر و پس از آن برند لوازم آرایشی کلیرسیل بود. ویدئوی تبلیغاتی غول های مارکتینگ دنیا یعنی اپل و آمازون در یوتیوب به ترتیب شماره یک و دو رنکینگ بازدید را در ماه سپتامبر از آن خود کرد که این آگهی ها به ترتیب مربوط به تبلیغ محصول جدید اپل یعنی آیفون7 و Echo آمازون بود.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در میان آگهی هایی که ماه گذشته در یوتیوب پربازدید شدند، جنگ میان آمازون و اپل در صدر و پس از آن برند لوازم آرایشی کلیرسیل بود. ویدئوی تبلیغاتی غول های مارکتینگ دنیا یعنی اپل و آمازون در یوتیوب به ترتیب شماره یک و دو رنکینگ بازدید را در ماه سپتامبر از آن خود کرد که این آگهی ها به ترتیب مربوط به تبلیغ محصول جدید اپل یعنی آیفون7 و Echo آمازون بود.

همچنین کلیرسیل و AT&T  توانستند برای نخستین بار به لطف ساخت آگهی های قوی خود را به صدر لیست پربازدیدهای این ماه نزدیک کنند که در ادامه به یکی از این تبلیغ ها اشاره می کنیم. همچنین سوپرسل که شرکت توسعه دهنده بازی های رایانه ای موبایلی است، مکان سوم را برای کمپین های کلش رویال به خود اختصاص داد و Lyft  هم با کمپین خود با حضور دمی لواتو خواننده توانست خود را در این رنکینگ بالا بکشد.

جالب اینکه مکان پنجم هم مجددا به آگهی دیگری از شرکت اپل اختصاص داشت که توسط OMD  ساخته شده و 4میلیون و 700 بار دیده شد. حال اینکه هر دوی این ویدئوها به معرفی آیفون 7 اختصاص داشتند.

کمپین Unseen

کمپین unseen که متعلق به برند AT&T است، بیننده را به جلوگیری از حواس پرتی های حین رانندگی تشویق می کند. کمپین نادیده یکی از کمپین های ایمنی در رانندگی است که فیلمی کوتاه درباره این حواس پرتی ها و اهمیت آگاهی راننده و عدم استفاده از موبایل و ریسک بالای تصادف در هنگام فرستادن پیامک یا حرف زدن با تلفن است.

آگهی unseen یک تبلیغ سه ونیم دقیقه ای کوتاه است که ورژن 30 ثانیه ای و کوتاه تر هم دارد. این آگهی پدری مهربان و مسئولیت پذیر را به تصویر می کشد که با فرزندانش در جاده ای مشغول رانندگی در راه رسیدن به مدرسه است و بعد از رساندن آنها در مسیر برگشت با کودکی روبه رو می شود که برای گرفتن توپش به وسط جاده و جلوی ماشین می دود. آگهی با این شعار تمام می شود که شما در جاده تنها نیستید.

نکته جالب توجه اینجا بود که این پدر هنگامی که با فرزندانش در خودرو در حال رانندگی بود، حواسش بیشتر متمرکز رانندگی بود، اما هنگامی که تنها رانندگی می کرد حواسش به پیامک زدن و تماس های تلفنی بود و سبب شد که این موارد حواس پرتی او را در جاده رقم زند. شعار آگهی دقیقا در پی بیدار کردن این قسمت از ذهن بیننده است که حتی هنگامی که تنها رانندگی می کنید نیز واقعا در جاده تنها نیستید.

تمایل به تغییر رفتار

ساندرا هووارد، مدیر تبلیغات این کمپین می گوید: داده های شرکت نشان می دهد یک سوم افرادی که در معرض این کمپین قرار گرفتند، در رفتار خود در حین رانندگی تغییری را اعمال کرده اند. بیش از 10 میلیون نفر از افرادی که از سایت این برند بازدید کرده بودند نیز سعی در عدم استفاده از تلفن همراه در رانندگی داشته و بیش از 5 میلیون دانلود از اپلیکیشن Drivemode داشته اند که با اعلام آلارم در گوشی آنها را متوجه می کند که حین رانندگی پیامک نفرستند.

AT&T  از گروه های متمرکز برای اجرای این کمپین استفاده کرد و تحقیقات آنها از موضوعی مهم پرده برداشت. هووارد در این باره می گوید: ما دریافتیم هنگامی که شخصی غیر راننده در خودرو است، او احساس مسئولیت پذیری جهت سالم رساندن شخص و درست رانندگی کردن دارد، زیرا مواظب جان آن فرد است. اما هنگامی که همان فرد تنهاست، تمایل به حواس پرتی به سبب استفاده از تلفن همراه بالا می رود. هنگامی که تنها هستید فکر می کنید باید با فردی تلفنی یا مسیجی صحبت کنید و به این وسیله جان خود را به خطر می اندازید.

آگاهی از رفتارهای غلط حین رانندگی

مت مک دونالد، مدیر خلاقیت این کمپین نیز اضافه می کند: بسیاری از مردم هنگامی که تنها در حال رانندگی هستند، دوست دارند کاری انجام دهند. اما وقتی فردی کنار آنها باشد ، مشغول صحبت با او شده و سرگرم می شوند. ما می دانیم این کار نیز برای فردی که رانندگی می کند، خطرناک است اما انسان ها معمولا وقتی حس خوبی از هم صحبتی با دیگران دارند، حواس شان نیز به رانندگی است.

لوری لی،  مدیر ارشد اجرایی این کمپین هم می گوید: ما قصد داشتیم نشان دهیم حواس پرتی در حین رانندگی نه تنها خطرناک بلکه رفتاری غلط است. بسیاری از ما می پذیریم این کار خطرناک است اما برای رفع آن کاری نمی کنیم. این کار رفتاری نادرست و مغرورانه است و نیاز به تغییر هنجارهای اجتماعی در محیط اطراف مان داریم. خیلی خوشحالیم که کمپینی همراستا با کمپین چند سال قبل خود در مورد رانندگی را دوباره لانچ کردیم.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد