درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26337صفحه نخست » سه شنبه، 27 مهر 1395 - 10:44
کدام استان‌ها بیشترین مشارکت را در انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات داشتند؟
با پایان یافتن انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسؤول در هیات نظارت بر مطبوعات، میزان مشارکت مدیران هر استان منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان و مازندران بیشترین درصد مشارکت در انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسؤول در هیات نظارت بر مطبوعات را داشته‌اند .

همچنین استان‌های اردبیل، زنجان، کردستان و هرمزگان بیشترین مشارکت را نسبت به واجدان شرایط در استان‌های خود داشته‌اند .

همچنین استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان کمترین درصد مشارکت نسبت به کل آرا را در انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را داشته اند .

در انتخابات روز گذشته 1565 مدیر مسؤول در رای‌گیری شرکت کردند و نامزد برگزیده (حسین انتظامی) با 72 درصد آرا انتخاب شد .

همچنین در نظرسنجی بعد از انتخابات نیز، 1545 نفر شرکت کردند که 1142 نفر (93.3 درصد) به انتخابات الکترونیکی و 103 نفر به انتخابات کاغذی رای دادند .

در دوره قبلی انتخابات نماینده مدیران مسؤول، حدود 15 درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند که این عدد در انتخابات امروز به 52 درصد رسید .

فهرست مشارکت استان‌ها در شانزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسؤول در هیات نظارت بر مطبوعات به شرح زیر است :

استان

درصد مشارکت نسبت به

واجدان شرایط استان

درصد نسبت به کل آرا

اردبیل

66%

2%

اصفهان

48%

5%

البرز

40%

2%

ایلام

22%

کمتر از یک درصد

آذربایجان شرقی

41%

4%

آذربایجان غربی

49%

1%

بوشهر

45%

1%

تهران

50%

48%

چهارمحال و بختیاری

50%

1%

خراسان جنوبی

53%

1%

خراسان رضوی

35%

2%

خراسان شمالی

30%

کمتر از یک درصد

خوزستان

44%

2%

زنجان

63%

1%

سمنان

41%

کمتر از یک درصد

سیستان و بلوچستان

46%

1%

فارس

52%

3%

قزوین

36%

1%

قم

31%

2%

کردستان

62%

1%

کرمان

42%

4%

کرمانشاه

43%

1%

کهگیلویه و بویراحمد

47%

1%

گلستان

53%

2%

گیلان

45%

3%

لرستان

55%

2%

مازندران

56%

4%

مرکزی

45%

1%

هرمزگان

62%

1%

همدان

46%

1%

یزد

38%

2%

 

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد