درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26337صفحه نخست » سه شنبه، 27 مهر 1395 - 11:20
کدام استان‌ها بیشترین مشارکت را در انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات داشتند؟
با پایان یافتن انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسؤول در هیات نظارت بر مطبوعات، میزان مشارکت مدیران هر استان منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان و مازندران بیشترین درصد مشارکت در انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسؤول در هیات نظارت بر مطبوعات را داشته‌اند .

همچنین استان‌های اردبیل، زنجان، کردستان و هرمزگان بیشترین مشارکت را نسبت به واجدان شرایط در استان‌های خود داشته‌اند .

همچنین استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان کمترین درصد مشارکت نسبت به کل آرا را در انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را داشته اند .

در انتخابات روز گذشته 1565 مدیر مسؤول در رای‌گیری شرکت کردند و نامزد برگزیده (حسین انتظامی) با 72 درصد آرا انتخاب شد .

همچنین در نظرسنجی بعد از انتخابات نیز، 1545 نفر شرکت کردند که 1142 نفر (93.3 درصد) به انتخابات الکترونیکی و 103 نفر به انتخابات کاغذی رای دادند .

در دوره قبلی انتخابات نماینده مدیران مسؤول، حدود 15 درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند که این عدد در انتخابات امروز به 52 درصد رسید .

فهرست مشارکت استان‌ها در شانزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسؤول در هیات نظارت بر مطبوعات به شرح زیر است :

استان

درصد مشارکت نسبت به

واجدان شرایط استان

درصد نسبت به کل آرا

اردبیل

66%

2%

اصفهان

48%

5%

البرز

40%

2%

ایلام

22%

کمتر از یک درصد

آذربایجان شرقی

41%

4%

آذربایجان غربی

49%

1%

بوشهر

45%

1%

تهران

50%

48%

چهارمحال و بختیاری

50%

1%

خراسان جنوبی

53%

1%

خراسان رضوی

35%

2%

خراسان شمالی

30%

کمتر از یک درصد

خوزستان

44%

2%

زنجان

63%

1%

سمنان

41%

کمتر از یک درصد

سیستان و بلوچستان

46%

1%

فارس

52%

3%

قزوین

36%

1%

قم

31%

2%

کردستان

62%

1%

کرمان

42%

4%

کرمانشاه

43%

1%

کهگیلویه و بویراحمد

47%

1%

گلستان

53%

2%

گیلان

45%

3%

لرستان

55%

2%

مازندران

56%

4%

مرکزی

45%

1%

هرمزگان

62%

1%

همدان

46%

1%

یزد

38%

2%

 

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد