درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 15:26   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2630صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 8 اسفند 1391 - 11:21
گزارش برگزاری مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر حوزه ورزش
محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان که در ابتدای مراسم حاضر شد، در صحبت های خود اظهار داشت: مهم ترین مساله در روابط عمومی افکارسنجی، ارتباطات و انعکاس رویدادها است و اگر روابط عمومی از سنجش افکار عمومی عاجر باشد، به روابط خصوصی تبدیل می شود و اثرگذاری اش را از دست می دهد. کسی که کار رسانه ای انجام می دهد، باید اطلاعاتش به روز باشد و آن فرد در بین مردم حضور پیدا کند تا بتواند به موفقیت برسد.
  

اشاره

 شارا: همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر وزارت ورزش و جوانان امروز صبح در محل این ساختمان برگزار شد.


عباسی: روابط عمومی‌ها با اطلاع رسانی‌های خود نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند
 وزیر ورزش و جوانان در همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر گفت: روابط عمومی‌ها با اطلاع رسانی‌های خود نقش پررنگ و تاثیرگذاری در جامعه دارند.
محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان که در ابتدای مراسم حاضر شد، در صحبت های خود اظهار داشت: مهم ترین مساله در روابط عمومی افکارسنجی، ارتباطات و انعکاس رویدادها است و اگر روابط عمومی از سنجش افکار عمومی عاجر باشد، به روابط خصوصی تبدیل می شود و اثرگذاری اش را از دست می دهد. کسی که کار رسانه ای انجام می دهد، باید اطلاعاتش به روز باشد و آن فرد در بین مردم حضور پیدا کند تا بتواند به موفقیت برسد.
وی ادامه داد: انسان ها اساسا جستجوگرند و کسانی که بیشتر اهل خوش و بش هستند در این کار موفق ترند. باید در روابط عمومی، افراد با ارتباطات قوی حضور داشته باشند و در نشر مطالب هم دارای انگیزه باشند و هم تعصب. هرکسی باید در محل کار خود بهترین باشد و در جایی که فعالیت می کند، تعصب داشته باشد و انگیزه هایش را از دست ندهد. کسی که تعصب سازمانی نداشته باشد، در واقع به پیروزی نمی رسد و در کارهای خود ناکام می ماند.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: حتما در تعدادی از فدراسیون ها و روابط عمومی ها نقاط ضعفی وجود دارد و مهم این است که آنها بتوانند نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنند. در روایت ها آمده، دوست کسی است که عیب ها را به ما هدیه می کند و این نکته خیلی مهمی است. موارد خوبی در کشورمان دیده می شود که به خوبی تبلیغ نمی شوند و باید طبق صحبت های رهبر معظم انقلاب روحیه نشاط و امید بخشی در جامعه فراگیر شود.
عباسی گفت: روابط عمومی ها باید در اطلاع رسانی های خود دقیق و کامل باشند و مطالب را به خوبی انعکاس بدهند. واقعیات را باید گفت و نباید اطالاعات ناقص در اختیار مردم قرار داد چراکه نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند. کتاب طرح جامع و تعالی بخش وزارت خانه تدارک دیده شده و در حال ویراستاری است تا در اختیار روابط عمومی ها قرار بگیرد تا همه برای رسیدن به حقیقت هم مسیر شوند.
 

جایگاه روابط عمومی، حساس است
رئیس روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: جایگاه روابط عمومی، حساس است و روابط عمومی ها مشاوران امین برای مدیران به شمار می روند.
آقای شهابی افزود: در این مراسم از روابط عمومی های برتر فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استانها تجلیل شد.
وی گفت: این روابط عمومی ها بر اساس شاخص هایی مانند عملکرد ، فعالیت ، خلاقیت ، نوآوری و فعالیتهای فرهنگی ارزیابی شدند.
شهابی افزود: بر اساس بررسی کمیته های داوری، در بخش استان ها استان زنجان به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد.
وی گفت: روابط عمومی استان کرمان در رتبه دوم و استان چهارمحال و بختیاری در رتبه بعدی قرار گرفت.
شهابی افزود: در بخش فدراسیون ها نیز روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون جانبازان و معلولین و فدراسیون کبدی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
 

روابط عمومی‌های برتر

برترین های فدراسیون های ورزشی
بخش عملکرد
1-سیدمیلاد حسینی ، تنیس روی میز
2- محمد کشاورز نوری ، جانبازان و معلولان
ابوذر مارکولایی ، کبدی

بخش سایت
1-حسن شکریان دوچرخه سواری
2-مهدی افسری، تنیس
3-غلامعلی محمودزاده ، تیروکمان

برگزاری جلسات و همایش ها
1-حسین رضایی فدراسیون ، کوهنوردی

ارتباط بارسانه ها
1-رضا میرزاییان ، انجمن های ورزشی
2-امین صانعی ، اسکیت

رعایت اصول خبرنویس (سایت)
1-مهدی میرزاییان ، ووشو

رعایت استانداردها و شکل ظاهری (سایت)
1-رحمت الله خدادادی ، دوومیدانی

برروز رسانی مقالات (سایت)
1-عبدالرضا نباتچیان ، پزشکی ورزشی

نفرات ذیل به دلیل فعالیت رو به رشد شایسته تقدیر شدند:
1-سمانه مومنی ، بولینگ وبیلیارد
2-پیام نظر ، اسکی
3-شیرین روحانی ، هاکی
4-محمد علی زارعی ،‌چوگان
5-حمید احمدی نیا ، والیبال
6-فاطمه کمالی ، بیماری های خاص وناشنوایان
7-سیدجواد بشیری ، اسکواش
8-رضا پورعالی ، وزنه برداری
9-حمید خمجانی ، نجات غریق
10-مهدی کشوریان ، شطرنج
11-محمدعلی امیریان ، کونگفو
12-فرشید شیرگون ، رزمی
13-سعید صادقی مقدم ، ورزش های سه گانه

در بخش ادارات کل ورزش و جوانان نیز 7 اداره کل به عنوان برترین انتخاب شدند:
عملکرد روابط عمومی
حمید حسنی ، زنجان
هادی طالبی ، کرمان
رسول غلامی ، چهارمحال وبختیاری

 شاخص جوانان
فردین ورمقانی ، کردستان
حمید رضا رضایی ، البرز

شاخص سایت
حمید مهدیخواه ، آذربایجان شرقی
پیام نظر ، تهران

شاخص خلاقیت و نوآوری
رضا نارگانی ، یزد
حسن عزیزی ، خراسان جنوبی

شاخص افکار سنجی
حسن رهایی ، سمنان
سعید علیپور ، گیلان

نفرات ذیل به دلیل فعالیت های رو به رشد در ادارات ورزش وجوانان سراسر کشور شایسته تقدیر شدند:
عملکرد روابط عمومی
مزرئی ، گلستان
یعقوبی ، مازندران

تعامل با کارشناسان مرکز
طاهری قزوین
قنبرزاده کهگیلویه وبویر احمد
رضایی ، هرمزگان

جوانان
کریمی ، ‌ایلام
اکبری، خراسان شمالی
رجایی، لرستان

سایت
صلواتی، فارس
چاروسایی ، همدان

ارشیو اسناد ومدارک 
خوش باطن، خراسان رضوی
اختیاری، کرمانشاه
کهریزی، مرکزی


فیلم و کلیپ

نصیری، خوزستان


افکار سنجی
صدرایی، اصفهان
برایی نژاد ، سیستان و بلوچستان
انسته ، قم

پژوهشی
رمضانی ، بوشهر

خلاقیت و نواوری
خوبدل، آذربایجان غربی
صراط جو ، اردبیل

برترین های مجموعه های ورزشی
محسن خمارلو ، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی
مهدی واعظی : صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد