درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26171صفحه نخست » چهارشنبه، 14 مهر 1395 - 10:34
اگر وب سایت در اختیار دارید، باید تبلیغات آنلاین داشته باشید
کسب وکارهای کوچک و بزرگ به طور کلی ده ها میلیون از واحد پولی خودشان را هرساله برای یافتن مشتریان جدید و افزایش فروش خودشان صرف می کنند، اما در این بین برخی صاحبان کسب وکارها نسبت به هزینه کردن برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات آنلاین بسیار مقاومت نشان می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کسب وکارهای کوچک و بزرگ به طور کلی ده ها میلیون از واحد پولی خودشان را هرساله برای یافتن مشتریان جدید و افزایش فروش خودشان صرف می کنند، اما در این  بین برخی صاحبان کسب وکارها نسبت به هزینه کردن برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات آنلاین بسیار مقاومت نشان می دهند.

فرقی نمی کند که دلیل آن مسئله کمبود بودجه است یا سردرگمی در تنوع و انواع مختلف این تبلیغات یا حتی ترس و عدم شناخت کافی از این محیط. به هر حال، عدم استفاده از فرصت های تبلیغاتی آنلاین اغلب یک فرصت ازدست رفته بسیار بزرگ به حساب می آید.

آیا شما هرگز اقدام به ساخت یک فروشگاه با یک درب مخفی یا هیچ تابلویی در بیرون از مغازه می کنید؟ مطمئناً نه! ! ! مطمئناً هرگز اقدام به ساخت یک مغازه مخفی که هیچ کس قادر به پیدا کردن آن نباشد، نمی کنید. اما این دقیقا کاری است که بسیاری از صاحبان کسب وکارهای کوچک در زمان راه اندازی فروشگاه خود انجام می دهند. یعنی هزینه ای برای ساخت و تجهیز وب سایت خود انجام می دهند، اما اقدام به تبلیغ و معرفی آن نمی کنند.

البته ممکن است مثلاً یک صفحه فیس بوک یا یک حساب توییتر داشته باشند، اما درواقع چه چیزی باید مخاطبان را به سمت فروشگاه آنها هدایت کند؟ نقل دهان به دهان در فضای آنلاین ممکن است تأثیرگذار باشد، اما این در واقع فرآیندی بسیار کند و زمان بر است. در واقع همانند بسیاری از کسب وکارهای محلی که اقدام به تبلیغات غیر آنلاین می کنند، آنها هم باید برای معرفی خود از تبلیغات آنلاین استفاده کنند. این تبلیغات هدفمند هستند، هزینه قابل قبولی دارند و از اثربخشی بالایی برخوردارند.

گوگل، یاهو، فیس بوک، توییتر و بینگ همگی فرصت هایی را برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه ارائه می کنند که فعالانه در جست وجوی محصول یا خدمت شما هستند. هیچ گزینه تبلیغاتی دیگری پتانسیل لازم برای هماهنگ کردن نیاز و علاقه با یک  راه حل ممکن در مدت زمانی کوتاه و البته با هزینه ای بسیار ناچیز در ازای یک کلیک را فراهم نمی آورد. البته مطمئناً یک کلیک برابر با یک فروش نیست – اما توزیع هر یک عدد تراکت تبلیغاتی هم چنین اثری را ندارد. به عبارتی تنها مانند یک تلاش برای اقناع مشتری به وارد شدن به فروشگاه شما است – که دیگر نتیجه مورد نظر از اینجای کار به بعد تنها بستگی به رفتار فروشنده شما برای سوق دادن مشتری به سمت خرید نهایی دارد.
 
تبلیغات آنلاین

براساس گزارشی که در سال 2012 توسط PWC در رابطه با میزان درآمدها از منبع تبلیغات آنلاین منتشر شد، مجموع درآمدها از تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده آمریکا در مجموع به 36. 57 میلیارد دلار رسیده است که نشان از رشد 15. 2درصد نسبت به درآمد 31. 74 میلیارد دلاری سال 2011 دارد. مطمئناً این خیل عظیم از صاحبان کسب وکارها بودجه خود را صرف کار و فعالیتی نمی کنند که در عمل تأثیر قابل توجهی برای آنها ندارد.

غلبه بر ترس، عدم اطمینان و شک

یکی از عمده ترین موانعی که ما در کار کردن با کسب وکارهای کوچک با آن مواجه هستیم، این است که این کسب وکارها هیچ اطلاعی از چگونگی راه اندازی، مدیریت و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی آنلاین ندارند. این کار ابتدا یک کار دلهره آور با شیب منحنی یادگیری بسیار تندی است. اما این موضوع به این معنا نیست که شما تنها به دلیل سخت بودن باید آن را نادیده بگیرید و از فرصت های آن استفاده نکنید. اگر زمان کافی برای یادگیری این موضوع در اختیار ندارید، حداقل شخصی خُبره را برای انجام دادن این کار استخدام کنید.

جدا از هزینه مورد نیازی که برای این کار آنها از شما طلب می کنند – خیلی راحت می توانید آنها را در رابطه با اثربخش بودن یا نبودن تبلیغات و کمپین های اجراشده مسئول بدانید – چراکه به هرحال پس از گذشت مدتی می توانید نتیجه فعالیت های آنها را در میزان فروش خود مشاهده کنید، هیچ گزینه تبلیغاتی دیگری همانند تبلیغات آنلاین اثربخشی مطلوبی در کوتاه مدت برای شما ایجاد نمی کند.

بنابراین اگر وب سایتی در اختیار دارید و در حال سعی و تلاش برای جذب مشتریان هستید، حتی اگر بااحتیاط بسیار زیاد در حال محدود کردن هزینه تبلیغاتی خود به چیزی در حدود مثلاً 50 تا 100 هزار تومان در روز هستید – حتماً توجه داشته باشید که بخشی از این بودجه را به تبلیغات آنلاین اختصاص دهید.

با هدف گذاری جغرافیایی و گزینه هایی مانند زمان بندی هزینه شدن بودجه تبلیغات آنلاین برای ساعات شلوغ و استفاده از دیگر مکانیزم های خودکار – به راحتی قادر به رفع مشکلات تبلیغات آنلاین خودتان و بهینه سازی آنها تا جایی هستید که این تبلیغات تنها با اندکی تلاش و سرمایه بهترین نتیجه را برای شما داشته باشند.

در کدام بستر تبلیغاتی قادر به انتشار تبلیغات با بودجه ای کمتر از 100 هزار تومان در روز برای افرادی هستید که در  واقع در جست وجوی خدمات و محصولات شما هستند؟ به نظرتان سختی و ابعاد کار را خیلی ساده در نظر گرفته ام... اما اطمینان داشته باشید که خیلی ساده تر از یادگیری علوم دیگر است. حالا اقدام کنید و تبلیغات آنلاین خودتان را شروع کنید تا بالاخره مردم موفق به یافتن شما و محصولات و خدمات شما شوند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد