درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 21:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26160صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 مهر 1395 - 17:01
نشست روابط عمومی‎ بانک ‎ها برگزار شد
سومین نشست هماهنگی روابط عمومی های نظام بانکی روز دوشنبه با حضور علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی، غلامرضا کاظمی دینان مشاور رییس کل بانک مرکزی، علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی و مدیران روابط عمومی بانک ها در محل پژوهشکده پولی و بانکی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین نشست هماهنگی روابط عمومی های نظام بانکی روز دوشنبه با حضور علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی، غلامرضا کاظمی دینان مشاور رییس کل بانک مرکزی، علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی و مدیران روابط عمومی بانک ها در محل پژوهشکده پولی و بانکی برگزار شد.

به گزارش ، مدیران روابط عمومی بانک‌ها در این جلسه که با هدف ارتقای همگرایی و انسجام در امور اطلاع رسانی و بهره گیری از ظرفیت های روابط عمومی بانک‌ها برگزار شد در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت‌های روابط عمومی شبکه بانکی بحث و گفت و گو کردند.


همچنین در این جلسه موضوعاتی چون بررسی راهکارهای فراهم آوردن شرایط تعامل نظام بانکی با شبکه خبری ایبِنا، ارائه اطلاعات در انجام امور اداری و اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی و مجازی، هماهنگی و همکاری بانک‌ها در خصوص استقرار مجله تصویری تازه‌های اقتصاد در همایش بانکداری الکترونیک مطرح و بررسی شد.


هجمه‌های وارده به شبکه بانکی و هم‌افزایی مدیران روابط عمومی در ارائه اطلاعات به‌موقع و شفاف در جهت آگاهی دهی افکار عمومی از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود .


علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در این جلسه با قدردانی از مشارکت فعال بانک‌ها در کمپین تبلیغاتی این نهاد ناظر در خصوص مؤسسات غیرمجاز، گفت: این کمپین از روز ۱۱ شهریور همزمان با هفته بانکداری اسلامی با حمایت‌ بانک شهر، شهرداری، سازمان زیباسازی شهری و مشارکت فعال بانک‌ها شروع به فعالیت کرد.


وی افزود: این مشارکت جمعی گواهی هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها در این بخش به‌منظور پیشبرد اهداف نظام بانکی است که درخور تحسین است.


وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص تسهیلات پرداخت‌شده نظام بانکی به بنگاه‌های کوچک و زودبازده و همچنین سرعت در پرداخت تسهیلات ازدواج در جامعه باید در اولویت اخبار شبکه بانکی باشد.


همچنین در ادامه این جلسه غلامرضا کاظمی دینان با تاکید بر اهمیت شفاف سازی در ارایه اخبار بانک ها ، گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها به دلایل مختلف و گاها به دلیل مسایل سیاسی اخلاق حرفه ای را کنار گذاشته و برای دستیابی به اهداف خود از سازمان ها به عنوان وجه المصالحه استفاده کرده و تخریب را در دستور کار خود قرار می دهند.


وی ادامه داد: نظام بانکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هجمه هایی وارد شده است که می توان با اطلاع رسانی درست بسیاری از آنها را کاهش داد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد