درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26061صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 13 مهر 1395 - 12:57
مدیریت تولید محتوا برای سایت های هدف در سئو پی آر
علاوه بر تولید محتوا برای سایت سازمان و شرکت، روابط عمومی باید برای سایت های خبری، سایت های دریافت مقاله، فروم ها و ... محتوای مناسبی تولید کند. در تولید محتوا دو هدف باید توسط روابط عمومی دنبال شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علاوه بر تولید محتوا برای سایت سازمان و شرکت، روابط عمومی باید برای سایت های خبری، سایت های دریافت مقاله، فروم ها و ... محتوای مناسبی تولید کند. در تولید محتوا دو هدف باید توسط روابط عمومی دنبال شود:


1. ارائه محتوای مورد نظر به مخاطبان هدف
2. دریافت لینک از سایت های معتبر


اهمیت دریافت لینک برای سایت سازمان شما از سایت های معتبر، علاوه بر دیده شدن، دریافت رتبه صفحه و اعتبار برای موتورهای جستجو است.


لینک های در یافتی به صورت لینک سردبیری و لینک در قسمت لینک های دوستان می باشد. در واقع شما برای دریافت این لینک ها باید هزینه ای را به صاحب سایت بپردازید، اما در صورت تولید محتوا می توانید از لینک های رایگاه بهره مند شوید.


نکات مهم در مدیریت تولید محتوا برای سایت های هدف
1. تولید محتوا باید در یک فرآیند منظم تنظیم شود. به طوری که هر چند وقت یادداشتی از روابط عمومی برای سایت های هدف ارسال و منتشر شود. فاصله طولانی ارائه مقالات بهتر از دریافت لینک های زیاد در یک دوره کوتاه و عدم فعالیت برای مدتی طولانی است.


2. در مطالبی که برای سایت های هدف ارسال می شود، حتما باید لینک سردبیری گنجانده شود. لینک سردبیری، لینکی است که شما برای ارائه اطلاعات بیشتر به صفحه ای در سایت سازمان یا شرکت خود می دهید.


3. برنامه تولید محتوا پس از برگزاری کمپین کلمات کلیدی اجرا می شود، بنابراین سعی کنید از کلمات کلیدی در تیتر، لید، متن و نتیجه استفاده کنید.


4. نام برند خود را حتما در میان متن استفاده کنید.


5. در متون خود از تصاویری با درج آدرس سایت شرکت یا سازمان استفاده کنید.


6. متن ارسالی دارای ساختار «عنوان، مقدمه، متن، نتیجه، منابع و آدرس» باشد.


7. متون ارسالی بین 500 تا 800 کلمه بهترین حالت برای یادداشت هایی است که قرار است خوانده شوند. متون طولانی تر عموما فقط مرور می شوند و بهتر از از سوتیتر، میان تیتر و حروف درشت برای دیده شدن نکات کلیدی استفاده شود.

اقدامات اجرایی مدیریت تولید محتوای سایت های هدف در سئو پی آر
الف: قبل از مدیریت تولید محتوا

• بررسی نتایج کمپین کلمات کلیدی و جداسازی برترین کلمات کلیدی که کسب و کار را بهتر معرفی می کند و بیشترین ترافیک را به سمت سایت هدایت می کند.
• بررسی سیاست های کلی سازمان برای انتشار محتوا در سایت های دیگر و مرور خط قرمزها
• جستجوی کلمات کلیدی برتر در موتورهای جستجوگر (گوگل، یاهو و بینگ) و تهیه فهرست سایت های برتر از سایت سازمان در هر کلمه کلیدی
• رجوع به تمام سایت ها و گزینش سایت هایی که احتمال تعامل با آنها وجود دارد (در مورد وبلاگ ها، میکروبلاگ ها، کامیونیتی های محتوایی، فروم ها و... این امکان تعامل بیشتر وجود دارد و در مورد سایت های رسمی دولتی کمترین امکان برای تعامل وجود دارد.)
• بررسی رتبه صفحه سایت ها با استفاده از شاخص پیج رنک گوگل (برای این کار کافی است عبارت «Page Rank Google» را در گوگل جستجو کنید و سایت هایی که تحلیلگر این شاخص هستند را پیدا کرده و سایت ها را با آن ارزیابی کنید.)
• تهیه فهرست کامل سایت ها به ترتیب رتبه صفحه (هرچه رتبه صفحه به 10 نزدیکتر باشد بهتر است.)
• بررسی سایت ها از نظر محتوای کلی و عدم مغایرت با قوانین کشور

ب: حین مدیریت تولید محتوا
• برقراری ارتباط با مدیر سایت از تمام راه های ممکن (در این زمینه برقراری ارتباط دیداری در اولویت اول قرار دارد و در غیر این صورت ارتباط تلفنی، ایمیلی، پیامکی و ... توصیه می شود.)
• سنجش نیازهای سایت های مقابل برای تولید محتوا و تهیه فهرست اولویت ها با در نظر گرفتن نتایج کمپین کلمات کلیدی
• رای زنی با مدیر تارنماهای هدف برای دریافت لینک و راهکارهای اجرایی از طریق تولید محتوا برای سایت هدف (در مورد فروم ها نیازی به رای زنی نیست و صرفا با حضور در آنها می توانید لینک های مورد نیاز خودتان را به صورت لینک سردبیری دریافت کنید.)
• اعلام موارد مورد نیاز به گروه تولید محتوا برای اجرای فرآیند تولید محتوای سئو پی آر برای سایت های هدف
• کسب اطمینان از دریافت لینک از تارنمایی که برایش تولید محتوا کرده اید.
• انتشار لینک محتوای دریافتی توسط سایت های دیگر در صفحه شبکه اجتماعی سازمان برای دریافت لایک و به اشتراک گذاری
• تعامل بیشتر با مسئولان سایت برای تولید محتواهای جدید و دریافت لینک


ج: بعد از مدیریت تولید محتوا
• نصب سیستم آنالیتیکس گوگل برای نظارت کامل بر سایت
• دریافت بازخوردها از رسانه های اجتماعی و تهیه گزارش از میزان استقبال مخاطبان و بازخورد های احتمالی
• بررسی لینک ها از نظر عدم استفاده از برچسب «No-follow» در آن (برای این کار باید به صفحه Source بروید و در قسمتی که لینک به سایت یا صفحه سایت شما داده شده از عدم استفاده از برچسب «No-follow» مطمئن شوید.)
• تحلیل میزان ورودی های سایت از طریق لینک دریافتی از سایت مورد نظر (برای هر سایت این میزان به صورت ماهیانه توسط آنالیزگر گوگل استخراج شده و در جدولی درج شود.)
• رده بندی سایت ها بر مبنای میزان ورودی هایی که از آنها داشته اید.
• اولویت بندی برای تولید محتوای سئو پی آر در آینده
• تهیه گزارش نهایی از فعالیت های آینده برای برنامه ریزی ها


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد