درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 9 مهر 1395 - 09:52
یکصدو نودو چهارمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد
" مثبت اندیشی و زیبانگری در روابط عمومی "
یکصدو نودو چهارمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرنگار انجمن روابط عمومی ایران، درابتدای این نشست دبیر انجمن روابط عمومی ایران ضمن تبریک روز بازنشستگان و تکریم آنان گفت: به یاد می آورم اولین نشست انجمن در شرکت توانیر با حضور زنده یاد دکتر معتمدنژاد و دیگر استادان این حوزه، برگزار شد. امروزخرسندم که بعد از گذشت سالها، شماعلاقه مندان و حامیان انجمن به طور مستمر ما را در برگزاری این نشست ها همراهی می کنید

وی ضمن قدردانی از حضور شرکت کنندگان در این نشست خواستارشد تا علاقه مندان به این حوزه باعضویت و یا تمدید کارت عضویت خود، انجمن روابط عمومی ایران را در پیشبرد اهداف و برگزاری این نشست ها هر چه بیشتر یاری دهند.

میرزابابا مطهری نژاد در پایان گفت: طی بررسی چگونگی عملکرد نمایندگی های انجمن دراستان ها متوجه شدیم تعدادی از نماینده ها در فعالیت خود کوتاهی کرده و تا به امروز نتوانسته به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.


انجمن طی ابلاغیه ای به آنها اعلام کرد که طی یک هفته گزارش چگونگی عملکرد خود را به اطلاع انجمن برسانند تا در جلسات آتی هئیت مدیره بررسی و نسبت به فعالیت آنها تصمیم گیری شود.


در بخش علمی این نشست رئیس انجمن روابط عمومی ایران، با تکریم بازنشستگان و گرامی داشت این روز گفت: طی بازدیدی که از بانک های کشور ژاپن داشتم، در بازدید ازخزانه یکی از بانک های این کشور، ابتدا مرا به خزانه طلا و جواهرات که در طبقه پایین ساختمان این بانک بود همراهی کردند و سپس مرا به خزانه ای بسیار بزرگ و زیبا در طبقه ی 54 این ساختمان، بردند. وقتی وارد این محل شدم، با بازنشستگانی که مشغول گفتگو و صرف قهوه با جوانان بودند، روبرو شدم. از مسئولین آنجا سوال کردم این افراد چرا اینجا هستند؟ پاسخ دادند اینها خزانه و سرمایه های اصلی ما هستند.

زیبانگری بیاموزیم زشتی رخت خواهد بست
غلامرضا کاظمی دینان با اشاره به مثبت اندیشی در روابط عمومی گفت: روابط عمومی یعنی همدلی و مردم داری . در روابط عمومی منفی نگری جایگاهی ندارد. در تمامی موجودات هاله ای از انرژی وجود دارد. انسان برترین موجودی است که می تواند این انرژی را کنترل و بر دیگران اثر گذارد. همواره باید مثبت فکر کنید و حتی به شوخی نیز افکار منفی را منتقل نکنید. انتقال انرژی مثبت رابطه دو سویه است. محبت، عشق، انفاق، صبر، احسان به همنوع و امیدواری از شاخص های انرژی مثبت است. ما باید خود را در معرض انرژی های مثبت قرار دهیم.


سطح ارتعاشات مثبت را افزایش دهیم
وی در افزایش ارتعاشات مثبت اندیشی گفت: ما هرچه از عوامل ایجاد کننده ی انرژی منفی دوری کنیم و خود را در معرض ارتعاشات انرژی مثبت جهان پیرامون خود قرار دهیم به سمت مثبت نگری پیش خواهیم رفت. اگر غالب تفکراتی که در ذهن ما می گذرد، منفی باشد این موضوع وارد زندگی ما می شود و هاله ای از بدبینی و سیاهی در ذهن ما شکل می گیرد. از نمونه های بدبینی می توان به فیلترگذاری منفی، شخصی سازی و به خود گیری، به پیشواز فاجعه رفتن و قطبی سازی ( مطلق نگری ) اشاره کرد.
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید

مثبت بودن را تمرین کنیم
کاظمی دینان در ادامه بحث مثبت نگری گفت: ما باید مثبت بودن را در هر حرفه ای تمرین کنیم. شکرگزاری یکی از راه های تمرین در مثبت اندیشی است. شکرگزاری انسان را به خالق خود وصل می کند و خالق حال و هوای آرامش را در او ایجاد می کند و باعث آرامش او می شود. یادگیری یکی دیگر از راهکارهای مثبت اندیشی است. یادگیری نشاط و روحیه دهی را در فرد افزایش می دهد و افزایش سطح آگاهی انرژی مضاعفی به او می دهد. ارتباط نزدیک با طبیعت، خلوت کردن با خود، بخشش، تحریک و ورزش، قدرت خنده، مهربانی و.... عوامل مثبت اندیشی می باشد.

مهارت های یک مدیر روابط عمومی مثبت اندیش
وی با اشاره به مهارت های یک مدیر روابط عمومی مثبت اندیش ادامه داد و گفت: یک مدیر موفق باید به تصمیم گیری، برنامه ریزی، سازمان دهی، ارزیابی، بودجه بندی، جذب اعتبارات، جذب نیرو و تقویت منابع انسانی، ارتباط با کارکنان و مدیران ارشد را در اولویت قرار دهد. اما یک مدیر مثبت اندیش باید صادق، برون گرا، اهل عمل و سخت کوش، تیزبین و ریزبین، یادگیرنده، گوش دهنده، پیش بینی کننده، آرام کننده، صبور، خلاق، روانشناس، دانش دوست، جاه طلب برای سازمان، با وقار و متواضع، دارای هوش هیجانی بالا و... باشد.

این مراسم با اجرای موسیقی سنتی گروه بخارا با مدیریت آقای میرزایی به پایان رسید.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد