درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25936صفحه نخست » چهارشنبه، 31 شهریور 1395 - 12:35
تحول و کارآمدی باید سرلوحه کار در روابط عمومی باشد
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه تحول و کارآمدی باید سرلوحه فعالیت های روابط عمومی باشد،اظهار کرد: برای پویایی و موفقیت روابط عمومی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت، از این مجموعه در ادارات آموزش و پرورش سراسرهرمزگان حمایت ویژه خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دانش هاشمی پور در افتتاحیه ششمین دوره کارگاه آموزشی مسوولان روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر استان هرمزگان، افزود: نگرش دولت تدبیر و امید به روابط عمومی، نگرشی تحولگرا و راهبردی است که این مهم در آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: روابط عمومی باید در متن برنامه ها و اهداف مجموعه باشد تا بتواند با اشراف کامل ،به عنوان حلقه واسط درون و برون مجموعه سازمانی به ایفای نقش بپردازد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: با نگاه نو و تحولگرا به جایگاه روابط عمومی، این ظرفیت در آموزش و پرورش هرمزگان متحول خواهد شد و بنا داریم برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت، در چارچوب سند تحول بنیادین، با حمایت ویژه، جایگاه واقعی روابط عمومی را نهادینه نماییم.

 

هاشمی پور تاکید کرد:قطعا شناخت دقیق ازمطالبات مخاطبان برون سازمانی و همچنین جامعه هدف، به بالندگی و پویایی روابط‌عمومی بستگی دارد که باید با نگاه جامع مد نظر مسوولان روابط عمومی باشد.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید به عنوان چشم و گوش مجموعه باشد، اضافه کرد: این جایگاه نباید درحاشیه قرار بگیرد و سرگرم یکسری فعالیت های روزمره باشد بلکه باید با فراغ بال، تحولات پیرامونی را به دقت رصد و در پیشگیری از چالش ها و تعامل سازنده و موثربا افکارعمومی، نقش فعال و کاربردی داشته باشد.

 

این مسوول، آموزش فراگیر و برگزاری دوره های تخصصی را لازمه توسعه در روابط عمومی دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان علم نوین باید با نگرش تخصصی دنبال شود و مسوولان این جایگاه باید به دانش روزاین رشته مجهز باشند تا بتوانند در مسیر راه کارآمد و موثرباشند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: علاوه بر برگزاری دوره های تخصصی و آموزشی، در بحث امکانات و زیرساخت ها نیز از روابط عمومی ها حمایت خواهد شد و درقبال آن نیز انتظار می رود این جایگاه با تحرک بیشتر درهمه زمینه ها خصوصا در شاخص اطلاع رسانی و تعامل با افکار عمومی، فعال پویا باشد.

 

هاشمی پور تاکید کرد: آموزش و پرورش هرمزگان در آستانه فصل بازگشایی مدارس با آمادگی کامل به استقبال سال جدید تحصیلی خواهد رفت که این مهم نتیجه تلاش همه بخش ها از جمله روابط عمومی است که بازتاب دهنده فعالیت ها و دستاوردهای آموزش و پروش استان است.

 

منبع: پانا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد