درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25921صفحه نخست » سه شنبه، 30 شهریور 1395 - 09:43
تقویم روز ارتباطات/ توفان دریایی «ایوان» و ضعف خبرنویسی ـ فصل توفانهای دریایی که به ایالات متحده هجوم می آورند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توفان دریایی«ایوان» که 18 سپتامبر 2004 در ایالات متحده باعث مرگ دهها تن شد، بیش از ده میلیارد دلار زیان وارد ساخت و میلیونها نفر را تا چند روز بدون برق گذارد؛ درست در روزی مناطق جنوبی و شرقی ایالات متحده را مورد حمله قرار داده بود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توفان دریایی«ایوان» که 18 سپتامبر 2004 در ایالات متحده باعث مرگ دهها تن شد، بیش از ده میلیارد دلار زیان وارد ساخت و میلیونها نفر را تا چند روز بدون برق گذارد؛ درست در روزی مناطق جنوبی و شرقی ایالات متحده را مورد حمله قرار داده بود که 78 سال و نیز 85 سال پیش از آن دو توفان دریایی به همین مناطق حمله ور شده بودند که توفان 18 سپتامبر 1926 دویست و پنجاه نفر و توفان 18 سپتامبر 1919 دویست و هشتاد آمریکایی را کشته بودند.


بیشتر رسانه های آمریکا در سابقه خبرهای خود مربوط به پیش بینی وقوع توفان دریایی «ایوان»، به دو توفان سپتامبر سالهای 1919 و 1926 اشاره نکرده بودند که کمکی به آمادگی مردم برای رو به رو شدن با توفان ایوان باشد!. توفان ایوان پیش از رسیدن به ایالات متحده در منطقه کارائیب نیز باعث مرگ 70 تن شده بود، ولی اخبار آن به گونه ای تنظیم نشده بود که آمریکاییان ـ به لحاظ احتیاط ـ خودرا آماده کنند. این توفان در کوبا تلفات نداشت؛ زیرا که رسانه ها و دولت هشدار داده بودند و مردم هم توجه کرده بودند که باید سرمشق سایر ملل قرار گیرد.


باید دانست که همه ساله از ژوئیه تا نوامبر در این قسمت از جهان، توفان های متعدد دریایی به وجود می آید و به کشورهای 12 گانه منطقه از جمله ایالات متحده آسیب می رساند که در بعضی سالها این توفانها شدت بیشتری دارند. در سال 2005 یکی از این توفانها به نام کاترینا به سه ایالت جنوبی آمریکا آسیب فراوان وارد ساخت و شهر نیوارلئان را تقریبا ویران ساخت. در سپتامبر 2008 نیز دو توفان دیگر و مخصوصا توفان آیک Ike به مناطق جنوبی ایالات متحده آمریکا از جمله تگزاس زیان و تلفات وارد آورد. این توفانها در کارائیب و اقیانوس اطلس و گاهی در سواحل آفریقا بوجود می آیند و حرکت خودرا آغاز می کنند.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد