درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 08:55   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25893صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 29 شهریور 1395 - 08:40
چهار طریق پر کردن فاصله بین تحقیق و عمل روابط عمومی توسّط مدرّسین
آیندۀ آموزش روابط عمومی
ملیسا دی داد - آموزش روابط عمومی همراه با تحقیق و عمل پیشرفت خواهد کرد. به این طریق، معلّم – محقّق روابط عمومی پیشگامانی هستند که جوّ مناسب برای آیندۀ این رشته را فراهم می آورند و، اگر مدرّسین روابط عمومی محرّک دانش برای همکاران آیندۀ ما باشند، در این صورت به عنوان گنجینه‌ای برای دانش مزبور عمل می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی در مراحل اولیۀ توسعه‌ای به عنوان رشتۀ چند الگویی، که می‌تواند به طور هم‌زمان ارزش علمی و عملی هر دو را به نمایش بگذارد، باقی می‌ماند. مدرسین روابط عمومی مرتباً خط فاصلۀ بین بحث‌های نظری بالا به پایین و مجموعه مهارت‌های تاکتیکی پایین به بالا را که دانشجویان بیشتر بدان راغب هستند، می‌پیمایند. برنامه‌های روابط عمومی به عنوان دوره‌های حرفه‌ای – یا علمی – توصیف می‌شوند؛ اما، وقتی دانشگاهیان در صدد تلفیق دانش درابرۀ نظریه، روش‌ها، و تحقیق به عنوان جزء مهم هر دو بر می‌آیند، تفاوت در واقع ممکن است چندان متمایز و مشهود نباشد. آیا ما می‌توانیم به طور هم‌زمان دانشجویان را برای هر دو زمینۀ حرفه‌ای و علمی آماده سازیم؟ به گمان من می‌توانیم.


در اینجا خاضعانه برخی تدابیر کلیدی برای آیندۀ آموزش روابط عمومی راعرضه می‌کنم.


• نقطه‌ها را به هم وصل کنید. دانشجویان به انجام دادن تکلیف کتبی می‌پردازند که باید به طریقی هدفمند بر پایۀ خود استوار باشد؛ اما، موقعی که به موضوعات درسی جداگانه می‌‎پردازند، غالباً انسجام کلی را از نظر دور می‌دارند. اگر دانشجویان بتوانند نقش اساسی نظریه، روش و تحقیق برای تفکر موشکافانه و نقادانه و حل مسائل در زمینه‌های گوناگون را درک کنند، بهتر برای درک ارزش آن در مقام افراد حرفه‌ای پی می‌برند.


• تلفیق طرح‌های بین‌رشته‌ای مبتنی بر تحقیق. دانشجویان دیدگاه‌های خود را از طریق همکاری‌های بین رشته‌ای تنوع می‌بخشند. همچنین، وقتی طرح‌ها استفاده از مفاهیم در زمینه‌های جدید را بدهد، دانشجویان قادر به درک قابلیت تبدیل مفاهم در مقیاس وسیع به شکل نظریه و روش هستند.


• اشتغال در جامعه. دانشجویانی که در طرح‌های خدماتی – یادگیری مشارکت می‌کنند قادر به درک تأثیر دانش اکتسابی خود هستند. دانشجویان باید از این نظریه استقبال کنند که آنچه آنها می‌گویند اهمیت دارد زیرا ارتباطات بر نگرش‌ها و رفتارها تأثیر می‌گذارد. وقتی دانشجویان پژوهش را درک کنند، درمی‌یابند که استفاده از ارتباطات برای تأثیر گذاشتن بر تغییرات در آگاهی، پذیرش، و عمل می‌تواند تأثیری مثبت بر جوامعی بگذارد که آنها به عنوان دانشجو در آن سکونت دارند. ایجاد احترام و پیوندها با جوامعی که در آنجا به طور موقت ساکن هستند نیز می‌تواند ارزشی افزوده باشد.


• امروز مانند قهرمان بازی کنید. نظریه در اینجا این است که صرفاً بدان علت که مجموعه مهارت‌های فنی نیز اهمیت دارد، به دانشجویان که به صورت متخصصین روابط عمومی پرورش می‌یابند، باید فرصت‌های رهبری، کار حرفه‌ای، و توسعۀ شخصیت داده شود. ارتقاء را باید از دانشجویان در داخل و خارج از کلاس انتظار داشت.
وقتی ما دانشجویان را وادار کنیم که بهتر فکر کنند و بیشتر کار کنند، آنها را رقابتی، ماهر، و اعضاء متفکر رشته بار می‌آوریم.


آموزش روابط عمومی همراه با تحقیق و عمل پیشرفت خواهد کرد. به این طریق، معلم – محقق روابط عمومی پیشگامانی هستند که جو مناسب برای آیندۀ این رشته را فراهم می آورند و، اگر مدرسین روابط عمومی محرک دانش برای همکاران آیندۀ ما باشند، در این صورت به عنوان گنجینه‌ای برای دانش مزبور عمل می‌کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد