درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25846صفحه نخست » سه شنبه، 25 شهریور 1399 - 11:37
تقویم روز ارتباطات/ انتشار نخستین شماره روزنامه «یو. اس. ا ـ تودی» و اشاره ای به روش تعیین درصد اهمیت یک روزنامه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پانزدهم سپتامبر 1982 شرکت رسانه ای «گانِت» نخستین شماره روزنامه تازه خود «یو. اس. ا ـ تودی USA Today» را منتشر کرد که اینک پُرفروشترین (نه، مهمترین) روزنامه سراسری آمریکاست. این روزنامه با توجه به روانشناسی مخاطبان معاصر، ساده نویسی را پیشه خود ساخته است و بانگارش خاص و عکسهای متعدد منتشر می شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پانزدهم سپتامبر 1982 شرکت رسانه ای «گانِت» نخستین شماره روزنامه تازه خود «یو. اس. ا ـ تودی USA Today» را منتشر کرد که اینک پُرفروشترین (نه، مهمترین) روزنامه سراسری آمریکاست. این روزنامه با توجه به روانشناسی مخاطبان معاصر، ساده نویسی را پیشه خود ساخته است و بانگارش خاص و عکسهای متعدد منتشر می شود.


شرکت گانت که در سال 1906 توسط «فرانک گانتFrank Gannett متولد1876 و متوفی در 1957» تاسیس شده است در سال 2003 در ایالات متحده دارای 99 روزنامه و مجله، 22 فرستنده تلویزیونی و دهها رادیو و یک خبرگزاری بود. این شرکت در دهه 1950 که مؤسس آن درگذشت 22 روزنامه، چهار رادیو و سه تلویزیون داشت. گانت که یک جمهوریخواه (راستگرا) بود فعالیت مطبوعاتی خود را از شهر نیویورک آغاز کرده بود. وی گفته بود که اگر رئیس جمهوری باشد یک وزارت خانه صلح هم دایر می کند. فرانک گانت کار روزنامه را از زمانی که دانش آموز دبیرستان بود با رساندن روزنامه شهر بریستول ایالت نیویورک با دوچرخه به خانه های محله ای که در آن زندگی می کرد آغاز کرده بود. وی با این کار هزینه خرید لباس و تفریح خودرا تأمین می کرد. او بعدا خبرگیر و خبرنگار شد و ....


باید دانست که اهمیت روزنامه به تیراژ آن نیست، به کیفیت مطالب و تجربه، شهرت، دانش و مقبولیت اجتماعی نویسندگانش است و اینکه چه کسانی آن را می خوانند. عوام الناس روزنامه را می خرند ولی جز یکی دو مورد، بقیه مطالبش را نمی خوانند ـ فقط ورق می زنند و نگاه می کنند که نقض غرض تلقی شده است. هر جامعه ملی، صرف نظر از میزان جمعیت، توسط چند هزار نفر اداره می شود و اهمیت یک روزنامه به این است که تا چند درصد این چند هزار نفر را جذب و به خواندن مطالبش معتاد و نیازمند می کند. این گروه نشریه ای را می خوانند که از آن ـ در هرشماره ـ با زبانی ساده که وقت گیر نباشد اطلاعات و معلومات تازه به دست آورند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد