درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25814صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 22 شهریور 1395 - 10:53
تولید محتوای مردم پسند، حلقه گم شده رسانه ها
"داوودسلیمانی" کارشناس روابط عمومی - با نگاهی کوتاه به رسانه ها بخصوص روزنامه ها متوجه خواهیم شد که پوشش اخبار نشست ها و صحبت های مسئولین، کپی مطالب رسانه های قوی، مطالب منتشر شده در رسانه های مجازی و انتشار اخبار تولیدی روابط عمومی ها
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با نگاهی کوتاه به رسانه ها بخصوص روزنامه ها متوجه خواهیم شد که پوشش اخبار نشست ها و صحبت های مسئولین، کپی مطالب رسانه های قوی، مطالب منتشر شده در رسانه های مجازی و انتشار اخبار تولیدی روابط عمومی ها نزد اصحاب رسانه بیشترین سهم را دارد که بنظر می رسد با توجه به مصاحبه های مکرر، وعده های بی پشتوانه و محتوای تقریبا تکراری این نشست ها و مصاحبه ها، باعث دورشدن اکثررسانه ها از تولید محتوای جذاب و کاربردی همچون گزارشات خبری و اجتماعی و بیان دغدغه های اصلی و مهم مردم می شود که این موضوع باعث کم رنگ شدن علاقه مردم نسبت به مطالعه روزنامه و بازدید از سایر رسانه ها و نهایتا سرخوردگی و بی اعتمادی مردم شده است.


لذا ضمن ضرورت آسیب شناسی عمیق این چالش از سوی اساتید علوم اجتماعی و رسانه ای و همچنین لزوم حمایت سازمان یافته،قانونی و اصولی دستگاهها و مسئولان ذی ربط از رسانه ها بمنظور تامین نیازهای اقتصادی و امنیت شغلی آنها ، امیداست دوستان تلاشگر و عزیز رسانه ای نیز از رسالت واقعی خود دور نشده و با اطلاع رسانی مطلوب و "تولید " محتوای عامه پسند، نسبت به شیوه مدیریت و رویه فعالیت خود بازنگری کرده تا شاهد بهبود اقتصاد خودمحوری ، پویایی و ارتقا سطح رسانه ها، استقبال مخاطبان، رقابت سالم، تعریف واقعی رسانه و نهایتا حضور مقتدر آنها در سطح کشور و جهان باشیم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد